Siellä saattas pongata jonku voorumilaisen isommalla todennäkösyyvellä, ku tuolta farmarista
 Siellä saattas pongata jonku voorumilaisen isommalla todennäkösyyvellä, ku tuolta farmarista  Ittellä vissii samat vaatteet on siellä, mut ehkä en oo huppari päällä, sen näkee sit mikä keli on.
 Ittellä vissii samat vaatteet on siellä, mut ehkä en oo huppari päällä, sen näkee sit mikä keli on.
 <--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele

Emminä tiiä, joku massikan koppi se on.Jartsu kirjoitti:Farmari onko tuo koppi mf 168?

Mitäs siä Oulaisissa on?Ezmo kirjoitti:Ehkä Sunnuntaina Oulaisiin, mut en oo varma.

Ei ole.juissiplayer kirjoitti:Onko mahdollista pelata ETS2 multiplayeris? (Tuskin on..) Ois mahtavaa ajella muitten kans ympäri eurooppaa.
Sitähän minäki. Harmijuhiiz69 kirjoitti:Ei ole.juissiplayer kirjoitti:Onko mahdollista pelata ETS2 multiplayeris? (Tuskin on..) Ois mahtavaa ajella muitten kans ympäri eurooppaa.

Itse asiassa on.juissiplayer kirjoitti:Sitähän minäki. Harmijuhiiz69 kirjoitti:Ei ole.juissiplayer kirjoitti:Onko mahdollista pelata ETS2 multiplayeris? (Tuskin on..) Ois mahtavaa ajella muitten kans ympäri eurooppaa.

Eikös tuo projekti jäätyny jo monta kuukautta sitten, tai ainakin muistaisin näin..?FoorttiMies_ kirjoitti:Itse asiassa on.juissiplayer kirjoitti:Sitähän minäki. Harmi
http://www.moddb.com/mods/euro-truck-si ... ultiplayer

Tollasen vois itekki ottaa.arska fs11 kirjoitti:Eile Farmaris. Näkikö kukaa muu mua ku valtra t162. Jonkun taisin nähä.
E: Tollane tuli siä nähtyä