Sekii voi johtua ajotavasta, vituillaan olevista säädöistä, eli siis se leipoo kiinni vai lähteeks siintä palasia irti vai..?Mr-Wedenoja kirjoitti:Mäntiä se tuntuu aika paljon syövän ainakin. usiampi tonni sillä jo menny osiin

Sekii voi johtua ajotavasta, vituillaan olevista säädöistä, eli siis se leipoo kiinni vai lähteeks siintä palasia irti vai..?Mr-Wedenoja kirjoitti:Mäntiä se tuntuu aika paljon syövän ainakin. usiampi tonni sillä jo menny osiin
Ulukomailta!Ezmo kirjoitti:Tietäskö joku jotain hyvää puimuri purkaamoa, josta sais uutta osaa halvalla tai hyvää käytettyä?
Kokeile googlea kirjota vaikka puimuripurkaamo.Ezmo kirjoitti:Tietäskö joku jotain hyvää puimuri purkaamoa, josta sais uutta osaa halvalla tai hyvää käytettyä?
Kurikassa olis.Ezmo kirjoitti:Tietäskö joku jotain hyvää puimuri purkaamoa, josta sais uutta osaa halvalla tai hyvää käytettyä?
Tuohon näky jossain poliisit -ohjelman jaksossa? Mutta tuommonen olis komea.Diesel Power kirjoitti:Pitäskö vähän tuunata poloa tommoseks:
Ja katolle rakkorin vilkku sinisellä kuvulla. :DD
Sillantaan korjaamo, LaitilaEzmo kirjoitti:Tietäskö joku jotain hyvää puimuri purkaamoa, josta sais uutta osaa halvalla tai hyvää käytettyä?
Kaikkia purkaamoja ei tahdo googlella oikein löytää.valtra a92 kirjoitti:Kokeile googlea kirjota vaikka puimuripurkaamo.Ezmo kirjoitti:Tietäskö joku jotain hyvää puimuri purkaamoa, josta sais uutta osaa halvalla tai hyvää käytettyä?
Aattele, jos oisit joutunu kaveriksi vetämään ulos ja sen jälkeen elvyttämään.VALTRABEST54 kirjoitti:Huh ei onneksi poikinu sil aikaa ku mää olin yksi ku ehti ny lomittajat tulla.
Ootko sää Ezmo joutunu olemaa kätilönä ku lehmä poikii?Ezmo kirjoitti:Aattele, jos oisit joutunu kaveriksi vetämään ulos ja sen jälkeen elvyttämään.VALTRABEST54 kirjoitti:Huh ei onneksi poikinu sil aikaa ku mää olin yksi ku ehti ny lomittajat tulla.
Eihä siinä ku ois vaan vetäny.Ezmo kirjoitti:Aattele, jos oisit joutunu kaveriksi vetämään ulos ja sen jälkeen elvyttämään.VALTRABEST54 kirjoitti:Huh ei onneksi poikinu sil aikaa ku mää olin yksi ku ehti ny lomittajat tulla.
Olen monia monia kertoja ollu kätilönä, eli monta kertaa on joutunu vetämään, putsaamaan hengitysteitä ja maassa pyöräyttämään huonosti ulostullutta. Kerran pelastanu yhden emon tyköä, joka oli kunnolla vauhkona ja kerran elvyttäny.valtra-mies1 kirjoitti:Ootko sää Ezmo joutunu olemaa kätilönä ku lehmä poikii?Ezmo kirjoitti:Aattele, jos oisit joutunu kaveriksi vetämään ulos ja sen jälkeen elvyttämään.VALTRABEST54 kirjoitti:Huh ei onneksi poikinu sil aikaa ku mää olin yksi ku ehti ny lomittajat tulla.![]()