
http://www.nettikone.com/valmet/1203/1134306
Ei komprexi oo turpo, vaan ahdin.
No joojoo!Ännä kirjoitti:Ei komprexi oo turpo, vaan ahdin.
Jaa tuo jobbari osti sen mörkönatikan joka oli myynnis 15 000e sis.alv. Kumma kun ei ole vielä myynnissä, tommonen kelpais kyllä mihin tahansa näyttelyyn.Aecel kirjoitti:http://www.nettikone.com/muu-merkki/maa ... nu/1197958
Siitä Natikka uuteen kotiin.
Aecel kirjoitti:http://www.nettikone.com/muu-merkki/maa ... nu/1197958
Siitä Natikka uuteen kotiin.
Katos myyntitekstin viimenen lause.4ntti93 kirjoitti:Aecel kirjoitti:http://www.nettikone.com/muu-merkki/maa ... nu/1197958
Siitä Natikka uuteen kotiin.
Tuliko väärä linkki kun aukee maansiirto perävaunun ilmotukseen?
Juu ei viissataalappunen riitä jos käteisellä maksaaEzmo kirjoitti:Natikka imasee muutaman euron, kun käy Nesteellä tankkaan dieseliä tankin täyteen.
Hyi saatana mikä kojetaulu.leepu kirjoitti:Aitua rattori pornua saksasta: http://www.nettikone.com/fendt/favorit-612-lsa/1149468 .
Äläny, on oikee sulakkeet näkyvillä nii näkee heti ku paukahtaa ja saa helposti vaihettua.Aecel kirjoitti:Hyi saatana mikä kojetaulu.leepu kirjoitti:Aitua rattori pornua saksasta: http://www.nettikone.com/fendt/favorit-612-lsa/1149468 .
No vertaa tota johonki samanikäseen 8000- tai 6000-sarjalaiseen Valmettiin. Mikä tosta sitte tekee niin ylivoimasen? Eikös toiki ollu Saksassa tuon ajan myydyimpiä mallisarjoja.Ännä kirjoitti:Äläny, on oikee sulakkeet näkyvillä nii näkee heti ku paukahtaa ja saa helposti vaihettua.Aecel kirjoitti:Hyi saatana mikä kojetaulu.leepu kirjoitti:Aitua rattori pornua saksasta: http://www.nettikone.com/fendt/favorit-612-lsa/1149468 .
Mää nyt vaan satun tietämään niistä eniten ku koko ikäni ja vähän yli niitä o talossa ollu.Kruisaaja kirjoitti:Miks aina pitää verrata valmettiin?
Tuossa on vanahan mallinen ohjaamo. Mulla on saman ikänen ja siinä on erillainen. On muuten pikkusen laadukkaampaa tekoa, kun kaikki suunnilleen on kopissa ehjää ja saman ikäset Valametit on kaikki niin revittyjä piloille.Aecel kirjoitti:No vertaa tota johonki samanikäseen 8000- tai 6000-sarjalaiseen Valmettiin. Mikä tosta sitte tekee niin ylivoimasen? Eikös toiki ollu Saksassa tuon ajan myydyimpiä mallisarjoja.
Olis perkle ees Peuroja ostanu.
Meikä ainakin on monella vanhalla 6000/8000 ajanu, missä on monessaki ollu yli 10k tuntia, eikä oo tullu vielä vastaa mitään "pilalle revittyä" ainoat, mitä on tullu vastaan on vaihekepin nupit ruvella, jos ei oo vaihettu uuempiin ja penkissä saattaa olla rupia, mutta se on aika ymmärrettävää paljon ajetussa koneessa.Ezmo kirjoitti:Tuossa on vanahan mallinen ohjaamo. Mulla on saman ikänen ja siinä on erillainen. On muuten pikkusen laadukkaampaa tekoa, kun kaikki suunnilleen on kopissa ehjää ja saman ikäset Valametit on kaikki niin revittyjä piloille.Aecel kirjoitti:No vertaa tota johonki samanikäseen 8000- tai 6000-sarjalaiseen Valmettiin. Mikä tosta sitte tekee niin ylivoimasen? Eikös toiki ollu Saksassa tuon ajan myydyimpiä mallisarjoja.
Olis perkle ees Peuroja ostanu.