Laadun tarjoaa Galaxy S2.
Jep.Diesel Power kirjoitti:Jännästi tos tommonen varjo..
Tänään näin itekkin samaisen ärrän Itikan risteyksessä puoli viiden aikaan. Näytti olevan Junkkarit perässä ja nuorempi kaveri kuskissa mutten tiedä mahtoko olla foorumilaisiadeereman kirjoitti:Enkös saanutkin aika hyvän kuvan auton ikkunasta ku ohitettiin tollanen ärrä![]()
Toi on niin tuttua.sutki kirjoitti:Ei kelpaa setä siniselle tollaset selittelyt varmaanNo on sitä itekkin tullut traktorillakin ajaessa räplättyä kännykkää ja on sitäkin tullut todistettua että talvella mutkasta ja huonoa tietä kuorma-autolla ajaessa lähettää tekstareita ja rajotinta vasten ajo
Tänää just ite kävin crossil ajamas ja oli huppari ja ajohousut ni huppari taskus phone ni siin sit asvaltil ku olin ni vastasi viestii...sutki kirjoitti:Ei kelpaa setä siniselle tollaset selittelyt varmaanNo on sitä itekkin tullut traktorillakin ajaessa räplättyä kännykkää ja on sitäkin tullut todistettua että talvella mutkasta ja huonoa tietä kuorma-autolla ajaessa lähettää tekstareita ja rajotinta vasten ajo
Se on kyl perseest ku sekoo esim. Jontikaski tyysty vaihteitte kans ku puhuu oikial kädel puhelimes ja yrität vasemmal vaihtaa ja olla ajamat ojaan ni perkele et on vaikkiaa.sutki kirjoitti:Ei kelpaa setä siniselle tollaset selittelyt varmaanNo on sitä itekkin tullut traktorillakin ajaessa räplättyä kännykkää ja on sitäkin tullut todistettua että talvella mutkasta ja huonoa tietä kuorma-autolla ajaessa lähettää tekstareita ja rajotinta vasten ajo
Itekki vois pistää omat Pärnun hiekkaranta kuvat.Tuppurainen kirjoitti:Sit ku mä pääsen virost, ni mä voin pistää kuvia pärnun hiekkarannalta ja vaikka kuva paikalisesta rypsipellosta.