Onko loimaalaine?
Made in Syväsen konepaja Loimaa.Tele kirjoitti:Voi vittu minkä etukuormaimen teit![]()
![]()
![]()
Onko loimaalaine?
urakkamies kirjoitti:Tollasta etukuormaajaa värkänny, saa joku noheva vaan siirtää sen 13:sta.
Valitettavasti konvaaja on jo löytynyt.valtra t162 kirjoitti:urakkamies kirjoitti:Tollasta etukuormaajaa värkänny, saa joku noheva vaan siirtää sen 13:sta.
Voin kokeilla siirtää.
Muuten ihan hyvä vaan poista toi ukko tuolta.belarusraktori kirjoitti:Jotaki yritin, kokkeilin tehä kauhaa..
Asia selvä.urakkamies kirjoitti:Valitettavasti konvaaja on jo löytynyt.valtra t162 kirjoitti:urakkamies kirjoitti:Tollasta etukuormaajaa värkänny, saa joku noheva vaan siirtää sen 13:sta.
Voin kokeilla siirtää.
No ennemmin avaraa ku sun tyylillä, äijä länttää vaa jokaasehe avaraan kohtaan maalattavia puita, vittuko tuloo komiaa.Hitekki kirjoitti:Liian avara.
Siis kyllä mä siitä aiva modia oon tekemäs, jos ny tuloo mitää... Oon viettäny yhen päivän mitaten ja kirjaten mittoja ylähä tuosta 702s:stä, että ei tarvi tehä sivukuvasta vaan tuloo justihi eikä melekee oikian kokoonen joka paikasta.Natikkakuski kirjoitti:Teekkös sää Ännä tota omaks ilokseks menaa tommonem menis modi konestiinkin.
Missä sie tuolla vaaroja/mäkiä näet? Taino saattaahan se e-p:läisille jo melkosta maastoa olla...Onskuli11 kirjoitti:Verkulla kyllä komeeta. Mapin nimeks vois vaikka tulla Karjavaara map?
En minä missää rannikolla asu.jiitu kirjoitti:Ännältä haitekkia tulossa
Missä sie tuolla vaaroja/mäkiä näet? Taino saattaahan se rannikkolaisille jo melkosta maastoa olla...Onskuli11 kirjoitti:Verkulla kyllä komeeta. Mapin nimeks vois vaikka tulla Karjavaara map?
Sanoin läpällä ku verkkuki sanoo aina niin mun mapista.Ännä kirjoitti:No ennemmin avaraa ku sun tyylillä, äijä länttää vaa jokaasehe avaraan kohtaan maalattavia puita, vittuko tuloo komiaa.Hitekki kirjoitti:Liian avara.
E: Ja joo vedä vaan pimppirage tästä ja ilmota, ette laita enää mitää mappia jakoon ku ei kelepaa.