No raato ko hävijää änärissä, nii iha raavo kovvaa ohojain telekkarista läpi.Wiuwe^ kirjoitti:Pelirage om parasMrJalli kirjoitti: Ei jumaliste ku oot järkevä.Mitäs hyötyä siittä oli?

No raato ko hävijää änärissä, nii iha raavo kovvaa ohojain telekkarista läpi.Wiuwe^ kirjoitti:Pelirage om parasMrJalli kirjoitti: Ei jumaliste ku oot järkevä.Mitäs hyötyä siittä oli?
Onhan siitä hyötyä, kun jonkun pitää kärsiä siitä epäonnistumisesta.MrJalli kirjoitti:Ei jumaliste ku oot järkevä.Mitäs hyötyä siittä oli?
Minä iloitsisin siitä ku ei tarttis ruohoa leikata.wallu kirjoitti:Meni ruohonleikkurista terä poikkiEi voi ajaa enään ruohoo.
Katokku ei oo peltoo nii pitää leikkiä ruohonleikkurilla niittokoneraktoria.fordmies4610 kirjoitti:Minä iloitsisin siitä ku ei tarttis ruohoa leikata.wallu kirjoitti:Meni ruohonleikkurista terä poikkiEi voi ajaa enään ruohoo.
Jos sitä ei leikkaa niin se on kohta semmosta kun pelolla.fordmies4610 kirjoitti:Minä iloitsisin siitä ku ei tarttis ruohoa leikata.wallu kirjoitti:Meni ruohonleikkurista terä poikkiEi voi ajaa enään ruohoo.
Matias98 kirjoitti:Tapahtu eilen rippileirilä pieni työtapaturma. Jalassa 4 tikkiä ja antibiotti kuuri ,kävely ihan helvetin vaikeaa.
Sä vaan evotit sen oston, mulla tuli heti sähköpostiin linkki ja serial code.Kruisaaja kirjoitti:Kaks päivää sitten ostin Ursus-packin, ja ei linkki vieläkään tullu!
En siis oo ainoa joka kömmäili riparilla. Itteltä meni nivelsiteet jalasta poikki ja 1kk keppien kanssa kävelläMatias98 kirjoitti:Tapahtu eilen rippileirilä pieni työtapaturma. Jalassa 4 tikkiä ja antibiotti kuuri ,kävely ihan helvetin vaikeaa.
Hakkasin kirveellä jotaki vanhaa sohvaa joka piti polttaa kappaleiksi ja sitte vain vähän lipsahti.Akseli(Fin) kirjoitti:Matias98 kirjoitti:Tapahtu eilen rippileirilä pieni työtapaturma. Jalassa 4 tikkiä ja antibiotti kuuri ,kävely ihan helvetin vaikeaa.
Mitäs kävi? Ihtee vituttaa ku ei tierä millo näppis tulee matkahuoltoo.
Ei ko silloin ei kannata kattoa muuale ko lyöpii sillä kirveelä.Verkku kirjoitti:Amatöörejä kirveen kans liikkeellä.
Varmaan niillä onki joku Pilkemaster evo 36 sohvanpilkonnassa? Ja kepappia välipalana?Verkku kirjoitti:Amatöörejä kirveen kans liikkeellä.
Itelläkii vähä työt seiso kun upotin kolme yksikköisen märkään saveen, paljastu vasta jälkeen päin et siinä vähä korkeemmassa heinässä on lähde. :/Killerhangar kirjoitti:Töissä lähti viiminenki terä Hussen teristä... No sitte ajeltiin klipolla pari paikkaa.10min ajo hussella oli puol tuntia klipolla.
Pari kohtaa jäi ajamatta, jos huomen ne kerkis...
Sellasen käsityksen sain.Verkku kirjoitti:Oonko puhunu jotain klapikoneesta? Tai kepapista? Se on vaan sillai että kirveen kans ei saa leikkiä.
Näi se o. Meillä katkes pari viikkoo sitte leikkurista joku tappi jolla sitä korkeutta saa sääjettyä, nii ny se o iha matalalla ja vastaa maaha.wallu kirjoitti:Jos sitä ei leikkaa niin se on kohta semmosta kun pelolla.fordmies4610 kirjoitti:Minä iloitsisin siitä ku ei tarttis ruohoa leikata.wallu kirjoitti:Meni ruohonleikkurista terä poikkiEi voi ajaa enään ruohoo.
Mul kävi kans yks päivä, kun tein puukuormaa, ja sitte yks iso puu meni huonosto. No menin sitä sitte käsin repii ja lipes kädet ja suoraan selälleen maahan. Mulla ei oikeestaan tuntunu se missään, kun oli sammalta alla.Tuppurainen kirjoitti:Selkää ja koko kroppaa särkee, ku tipahdin selälleen pienkuormurin lavalta perunamaan multan, ei murtunut mitään, ihme kyllä...