Samanlaine ku meil mut meil on punanefordmies4610 kirjoitti:Tämmöne Elho meillä.![]()

Samanlaine ku meil mut meil on punanefordmies4610 kirjoitti:Tämmöne Elho meillä.![]()
Toi yks kissa..Pelaruzi kirjoitti:Paljos teilloon elukoit?
Aika tiukilla on teillä robotti..suomi mies kirjoitti:80 lypsyssä sama verra nuorkarjaa ja 20 ummesssa elikkäs 180 päätä ruokittavana.
No ei oo enää ku 70 mutta on ollu 80 ohan se ropotille kova ku se on kerraviikossa Lely miesten romutettavana aina ku ne tulee huoltamaan ni menee kone vaan huonompaan kuntoon. Navetta on silti tyhjänä ku useemman ropotin navetta mut ei oo tarpeeks peltoo.leepu kirjoitti:Aika tiukilla on teillä robotti..suomi mies kirjoitti:80 lypsyssä sama verra nuorkarjaa ja 20 ummesssa elikkäs 180 päätä ruokittavana.
Tuo taitaa vaa olla joku sun heitto lähinnä.
20 lehemää liikaa yhelle robotille.
Mikä koulutila?lassukka kirjoitti:Sit vaa 2016 tekee tarjous koulutilan 90ha ku tääki paska loppuu...
Ai pemosta?lassukka kirjoitti:Sit vaa 2016 tekee tarjous koulutilan 90ha ku tääki paska loppuu...
Otva, otavan koulutilasuomi mies kirjoitti:Mikä koulutila?lassukka kirjoitti:Sit vaa 2016 tekee tarjous koulutilan 90ha ku tääki paska loppuu...
Taitaa olla liian kaukana täältä.
Mutta millä me ne tuthat hehtaaria mettää tai sen uuden navetan tai ne kasvihuoneet?lassukka kirjoitti:Otva, otavan koulutilasuomi mies kirjoitti:Mikä koulutila?lassukka kirjoitti:Sit vaa 2016 tekee tarjous koulutilan 90ha ku tääki paska loppuu...
Taitaa olla liian kaukana täältä., n.20km tei pihaa.
Ninhän tuo tekee, mut onneks on kutonen ja napsu kuvassa.XarioN kirjoitti:Kymco pilaa.
Totta tuokin...mettiä tuskin myydään, pöllikoulu o niiden kimpusa. Rakennuksi tääl on jotkut käyneet jo kattelemassa ja kuulemma yks sikatila täst läheltä on ollu jo vuosia ollu kiinnostunu pelloista. Onnee vaa sille kuka ostaa nämä ravinneköyhät rikkakasveja täynnä olevat vituillee salaojitetut luomu pellotsuomi mies kirjoitti: Mutta millä me ne tuthat hehtaaria mettää tai sen uuden navetan tai ne kasvihuoneet?
Ite meen Iisalmelle.
On seki ku rakennetaan uus navetta ja sitte lopetetaan paikka.lassukka kirjoitti:Totta tuokin...mettiä tuskin myydään, pöllikoulu o niiden kimpusa. Rakennuksi tääl on jotkut käyneet jo kattelemassa ja kuulemma yks sikatila täst läheltä on ollu jo vuosia ollu kiinnostunu pelloista. Onnee vaa sille kuka ostaa nämä ravinneköyhät rikkakasveja täynnä olevat vituillee salaojitetut luomu pellotsuomi mies kirjoitti: Mutta millä me ne tuthat hehtaaria mettää tai sen uuden navetan tai ne kasvihuoneet?
Ite meen Iisalmelle.
Olin ja kehuvat että kyllä se ropotti tilan pojaltakin luonnistuu.lassukka kirjoitti:No tuota, n123h5 oli esittely kone. Punane n122 versu on 2 vuotias nyt, navetta n. vähän yli 10v. Olitko tänä vuonna kevätpäivillä lypsääs teko lehmää
Taisin olla siinä kyylääs vieressä jos isäs ja veljes kanssa oli liikentees:) Ne olikii sit vimoset kevätpäivätsuomi mies kirjoitti:Olin ja kehuvat että kyllä se ropotti tilan pojaltakin luonnistuu.lassukka kirjoitti:No tuota, n123h5 oli esittely kone. Punane n122 versu on 2 vuotias nyt, navetta n. vähän yli 10v. Olitko tänä vuonna kevätpäivillä lypsääs teko lehmää
Olin minä niitten kanssa liikkellä ja oli siinä muutama koulutilalaine.lassukka kirjoitti:Taisin olla siinä kyylääs vieressä jos isäs ja veljes kanssa oli liikentees:) Ne olikii sit vimoset kevätpäivätsuomi mies kirjoitti:Olin ja kehuvat että kyllä se ropotti tilan pojaltakin luonnistuu.lassukka kirjoitti:No tuota, n123h5 oli esittely kone. Punane n122 versu on 2 vuotias nyt, navetta n. vähän yli 10v. Olitko tänä vuonna kevätpäivillä lypsääs teko lehmää