Sitä ei koskaan tiedä.Hitekki kirjoitti:GoProlla kuvattu?Komia kuva.

Sitä ei koskaan tiedä.Hitekki kirjoitti:GoProlla kuvattu?Komia kuva.
Et sitte väri kuvaa malttanu ottaa?Jespa kirjoitti:Voimakones.
Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
+1.VALTRABEST54 kirjoitti:Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
Samallaine ihmine se seki o mitä muutki.VALTRABEST54 kirjoitti:Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
Nii i, mutta taitaa suurin osa foorumista ylistää sitä vähän liikaa.Pelaruzi kirjoitti:Samallaine ihmine se seki o mitä muutki.VALTRABEST54 kirjoitti:Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
Jotenkii niin totta.Killerhangar kirjoitti:Kuten jo aiemmin todettua, jos niikseen kävis että Ännältä loppuis paskapaperi ni ei sen tarvis uutta mennä kaupasta ostamaa, ku joku näistä jonneista kävis sen nuolemas puhtaaks...
Jep. Sen toivossa, että Ännä antai hänelle sen priva modeja.Killerhangar kirjoitti:Kuten jo aiemmin todettua, jos niikseen kävis että Ännältä loppuis paskapaperi ni ei sen tarvis uutta mennä kaupasta ostamaa, ku joku näistä jonneista kävis sen nuolemas puhtaaks...
Ei helevetti :DD Paha se nytten on tietystikkää omaa kuvaa arvostella, mutta jos joku perusjonne laittas tuommosen meikäläise kuvan, niin kyllä väittäsin että kaikilla olis leuka laattias.VALTRABEST54 kirjoitti:Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
Mutta silti puolet kuvan tykkääjistä ei kirjottais mitään, koska se on jonkun perusjonnen laittama kuva, eikä Ännän.Ännä kirjoitti:Ei helevetti :DD Paha se nytten on tietystikkää omaa kuvaa arvostella, mutta jos joku perusjonne laittas tuommosen meikäläise kuvan, niin kyllä väittäsin että kaikilla olis leuka laattias.VALTRABEST54 kirjoitti:Nii tietenkihä se on proo ku ÄNNÄ laittaa kuvan mut jos joku muu laittas ton kuvan nii ei ois pro.Casemx120 kirjoitti:Kuule toi on PROO.
No sanotaan nyt sitten tähän, että mun kuviin ei tarvitte kommentoija mitään tästedes. Ei kait se mun vika oo, jos jokku haluaa kommentoija ja sitäpaitsi luuletteko että olisin yhtä "suosittu" tällä foorumilla, jos en olisi koskaan tehny mitään sen eteen? Kyllä se "suosio" on vaatinu monta tuntia harjottelua ja ankaraa modaamista.Viki kirjoitti: Mutta silti puolet kuvan tykkääjistä ei kirjottais mitään, koska se on jonkun perusjonnen laittama kuva, eikä Ännän.
Kyllä niihin saa kommentoida ja kyllä varmaan oot harjotellu modaamista ja kuvien muokkaamista. Mutta uskoisin että kukaan ei ikinä uskalla antaa sulle negatiivista palautetta. Tai korkeintaan nää niin sanotut "vanhat" käyttäjät.Ännä kirjoitti:No sanotaan nyt sitten tähän, että mun kuviin ei tarvitte kommentoija mitään tästedes. Ei kait se mun vika oo, jos jokku haluaa kommentoija ja sitäpaitsi luuletteko että olisin yhtä "suosittu" tällä foorumilla, jos en olisi koskaan tehny mitään sen eteen? Kyllä se "suosio" on vaatinu monta tuntia harjottelua ja ankaraa modaamista.Viki kirjoitti: Mutta silti puolet kuvan tykkääjistä ei kirjottais mitään, koska se on jonkun perusjonnen laittama kuva, eikä Ännän.
Mutta aiheeseen mun puolesta.
No enkös mä justin sanonu ettei ole pro kuva, ja en ole vanha käyttäjä?Viki kirjoitti:Kyllä niihin saa kommentoida ja kyllä varmaan oot harjotellu modaamista ja kuvien muokkaamista. Mutta uskoisin että kukaan ei ikinä uskalla antaa sulle negatiivista palautetta. Tai korkeintaan nää niin sanotut "vanhat" käyttäjät.Ännä kirjoitti:No sanotaan nyt sitten tähän, että mun kuviin ei tarvitte kommentoija mitään tästedes. Ei kait se mun vika oo, jos jokku haluaa kommentoija ja sitäpaitsi luuletteko että olisin yhtä "suosittu" tällä foorumilla, jos en olisi koskaan tehny mitään sen eteen? Kyllä se "suosio" on vaatinu monta tuntia harjottelua ja ankaraa modaamista.Viki kirjoitti: Mutta silti puolet kuvan tykkääjistä ei kirjottais mitään, koska se on jonkun perusjonnen laittama kuva, eikä Ännän.
Mutta aiheeseen mun puolesta.
No emminä tiiä, ehkä kuvakulma. Ei vaa itteee iske... Tosin tais olla aika turha kommenti.Ännä kirjoitti:Totta munassa saa antaa negatiivista palautetta, mutta vähä vitusta tuommoset "EI OO PRO",ku voi aivan kertoa, että minkä takia se kuva ei oo hieno, niin osaa sitte ens kerralla paremmin.
Juu juu. Kyllä mä sen tiesi että saa antaa negatiivista palutetta, mutta kukaan ei uskalla antaa.Ännä kirjoitti:Totta munassa saa antaa negatiivista palautetta, mutta vähä vitusta tuommoset "EI OO PRO",ku voi aivan kertoa, että minkä takia se kuva ei oo hieno, niin osaa sitte ens kerralla paremmin.