Oli lehmät päässy karkuteille...

Mitkä jäljet?matias kirjoitti:Ai ku asentaa tuon jutskan et jäljet menee? En mää ainakaa huomannu mitää eroa..
Lehmät päässy karkuu ja sää vaa lähet paskaa ajaa...ok.matias kirjoitti:Pyörittää mitä?![]()
Kylvö ja äestysjäljet, yms..wallu kirjoitti:Mitkä jäljet?matias kirjoitti:Ai ku asentaa tuon jutskan et jäljet menee? En mää ainakaa huomannu mitää eroa..
Tarvii ainaki mun mielestä olla. Mitä oon nyt testaillu, kun mulla tulee tuossa mapissa pientä lagia ja muissa ei.Valtra_mies kirjoitti:Eivaan tarviiko koneen olla tehokas että pyörittää sun mappia.
Tää on eri mappi mitä teillä on...Valmet 1102 kirjoitti:Tarvii ainaki mun mielestä olla. Mitä oon nyt testaillu, kun mulla tulee tuossa mapissa pientä lagia ja muissa ei.Valtra_mies kirjoitti:Eivaan tarviiko koneen olla tehokas että pyörittää sun mappia.
Niillä on vaan vähä isompi laidun niinku kaverillaki lehmät tallustelee pihassa ilman mitään aitoja.Juhon kirjoitti:Lehmät päässy karkuu ja sää vaa lähet paskaa ajaa...ok.matias kirjoitti:Pyörittää mitä?![]()
Jaa niiku ei oltas enne huomattu tota modia? Että etsää sitä ekana löytäny vaikka ehkä ekana laitoot kuvia lsfin..Iiro kirjoitti:Saanko mä ny keksin, kun löysin hienon jutun ja nyt kaikki käyttää sitä? :> Hienoja kuvia kaikilla.
En oo sanonu ees, että oisin eka, joka ois löytäny tämän.Pelaruzi kirjoitti:Jaa niiku ei oltas enne huomattu tota modia? Että etsää sitä ekana löytäny vaikka ehkä ekana laitoot kuvia lsfin..Iiro kirjoitti:Saanko mä ny keksin, kun löysin hienon jutun ja nyt kaikki käyttää sitä? :> Hienoja kuvia kaikilla.
Käytä hakua, niin ei tarvi ite ettiä.Terzi kirjoitti:Notkonpohjalle yritin tätä tehä, mut tossa kolmosvaiheessa en lyövä tota kohtaa sieltä, ku sitä tekstiä on nii helvetisti. Jos oikeeta tiedostooo katoin, ni katoin sitä
"Map" i3d tiedostoo.
Notepadis:VALTRABEST54 kirjoitti:Missä se semmone on?
Mä yritin ettiä sillä, ku painoin Ctrl+FÄnnä kirjoitti:Käytä hakua, niin ei tarvi ite ettiä.Terzi kirjoitti:Notkonpohjalle yritin tätä tehä, mut tossa kolmosvaiheessa en lyövä tota kohtaa sieltä, ku sitä tekstiä on nii helvetisti. Jos oikeeta tiedostooo katoin, ni katoin sitä
"Map" i3d tiedostoo.