Codrington kirjoitti:Mikä ihmeen tiivistepinta? Vaarana on ett ruuvarilla teet siihe sellasia jänniä koloja ja muita uppoumia, koska se o nii pehmeetä.. Kantsii laittaa vählii jnt vaateen palane ja sitte varovasti.
Reilust vaan tiivisti massaa väliin nii ei ne pikku lokoset missään tunnu.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
jemex kirjoitti:Mitä mitä mitä mitä! Jinkus ny jotai hämminkii ku antaa kierroksii ni ei niinku kierrä samal tapaa, ihanku rupees katkomaa sytytystä. Eise kyl enää tänää tehny sitä. Mistä kyse?
jemex kirjoitti:Mitä mitä mitä mitä! Jinkus ny jotai hämminkii ku antaa kierroksii ni ei niinku kierrä samal tapaa, ihanku rupees katkomaa sytytystä. Eise kyl enää tänää tehny sitä. Mistä kyse?
Massey_man kirjoitti:Jos et meinaa kampuran laakereita vaihtaa niin sitte ei tarvi ottaa, ja kytkin pitää teitty irrottaa kampiakselin päästä sitte vaan kone kyljelleen (magneetto alaspäin) ja nostat toisen lohkon pois, voit vaikka raottaa vähä ruuvarilla lohkojen välistä.
Mitäs siä oot sinne sit vaihtamassa?
Ei ruuvaria!! Lohkoja irrottaessa ei todellakaan kannata mennä kampeemaan/raottamaan millään ruuvvarilla koska tiivistepinta... Taino omat on moponne mutta ite en koskaan oo noin tehny mitä lohkoja availlu.
Ei ruuvarilla mutta puukolla kun vääntää lohkojen korvakoiden kohdalta niin ei haittaa vaikka oiski vähä ruvella koska ei öljytila.
3 kertaa on tullu tuo peussin konekki auottua
Kertokaas, että mikä tossa rossissa on ku vähän aikaa ajaa, jotain pari kilometriä, niin sitte ku päästää kaasustaki mutkaan, niin se alkaa hyytyyn ja ei tahdo ottaa enään kierroksia uudelleen.
Pintakaasulla ajellessa tuntuis toimivan pirempään, mutta ajossaki nii se rupes hyytyyn, eikä enään kunnolla kierroksia ja sellasta mooomoo hetken matkaa sitten sammu eikä millään käymähä, hetkenki ku ootti ne saatto pelata normaalisti tai ainakin lähtee käymään.
Eikä männäs -ja männänrenkaissa mitään oo, eikä kannessakaan.
Venttiilien välistä se pääsee varmaan vähän öljyä päästään palotilaan, ku pukkaa sinistä savua ajottain...
Missähän vika, vai olisiko sitten jtn sähköongelmaa?
Kyseessä 4-tahti 110 moottori.
Älkää nyt. Toi on unelma peli koska ei tarttee varoo mitää. Montullaki jäi mäkeen kiinni nii pyöräytettiin kaverin kaa katon kautta ympäri ja ajoon. Paitsi toi mälli kyl teki jälkee. Tanko aivan solmus. :ccc Mut en mä noita CR:n katteita oo modannu ja perse oli nykyää pystymmäs.
Sakkee kirjoitti:Älkää nyt. Toi on unelma peli koska ei tarttee varoo mitää. Montullaki jäi mäkeen kiinni nii pyöräytettiin kaverin kaa katon kautta ympäri ja ajoon. Paitsi toi mälli kyl teki jälkee. Tanko aivan solmus. :ccc Mut en mä noita CR:n katteita oo modannu ja perse oli nykyää pystymmäs.