FV-Moddingin W.I.P-Modit
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: FV-Moddingin W.I.P-Modit
Perhana toihan olis ollu komee semmosena lehmäkuvioisena, vai onks semmone tehty jo? Ite kun en tota fs13 pelaa niin en pahemmin tiä 

- Valmet6100
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: NyökkäriT5.95[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tuleeko fs 2013?

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Tulee fs13 nyt sitä järkee vois käyttää.
Aitoutta ku työvalkot ei mee päälle, juu-u.jemex kirjoitti:Aitoutta aitoutta.Valtra_mies kirjoitti:Mutta miks pitää olla ostettavat parit josne kerta tekee tosta bugisen, miksei vaan voi olla nappiparit?

-
Sähkövika.Hitekki kirjoitti:Aitoutta ku työvalkot ei mee päälle, juu-u.jemex kirjoitti:Aitoutta aitoutta.Valtra_mies kirjoitti:Mutta miks pitää olla ostettavat parit josne kerta tekee tosta bugisen, miksei vaan voi olla nappiparit?Ei siinä muuten mitään.

- Lsplayer
- Kielet: suomi englantti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lsplayer[FIN]
Mun mielestä tuos pitääs olla pyöriämpi tuo kuoppa .Tää on toki mun oma moelipide...

Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
-
- Lähettiläs
- Olen kiinnostunut: Naisista
Ne ei tee siitä bugista, nappipareilla se on vielä bugisempi ku ei saa pareja pois jos on joku kone kiinni.Valtra_mies kirjoitti:Mutta miks pitää olla ostettavat parit josne kerta tekee tosta bugisen, miksei vaan voi olla nappiparit?

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Ännä
- Moderaattori
Kyllä mä ainaki saan nuis 05 sarjalaisis ja Teekkaris.Farmari99 kirjoitti:Ne ei tee siitä bugista, nappipareilla se on vielä bugisempi ku ei saa pareja pois jos on joku kone kiinni.Valtra_mies kirjoitti:Mutta miks pitää olla ostettavat parit josne kerta tekee tosta bugisen, miksei vaan voi olla nappiparit?

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Kunniakäyttäjä
Miks vitus pitää tehä miljoonan värisenä ku kaikki muut on rumia paitti punaane? Ja om komiat ite tehyt vanteet.Farmari99 kirjoitti:No, laitetaan nyt sitte äänestys pystyyn, että saahaan päätettyä tuo väri.
Värivaihtoehdot:
Punainen:

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Minusta vihreä on hienoin, muut on rumia.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
-
- Lähettiläs
Ookko sää sokia vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa, monta kertaa on sanottu, että tehään laitetaan jakoon vaan yhtenä värinä, tuo äänestys oli vaan semmone että saatiin päätettyä se väri.XarioN kirjoitti:Miks vitus pitää tehä miljoonan värisenä ku kaikki muut on rumia paitti punaane? Ja om komiat ite tehyt vanteet.Farmari99 kirjoitti:No, laitetaan nyt sitte äänestys pystyyn, että saahaan päätettyä tuo väri.
Värivaihtoehdot:
Punainen:

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Kunniakäyttäjä
No olipa taas komia äänestys ku tuon jäläkehe kuvia taas miljoonalla eri värillä? Koittakaa jo päättää joku. Ja koskas teettä ne vanteet? 

-
- Lähettiläs
No vittuako se sua haittaa vaikka laitetaan kuvia erivärisenä, jos jakoon laitetaan kummiski punasena?XarioN kirjoitti:No olipa taas komia äänestys ku tuon jäläkehe kuvia taas miljoonalla eri värillä? Koittakaa jo päättää joku. Ja koskas teettä ne vanteet?
Oliha teilläki se 8550 ensin keltane, sitte punane ja Ännällä oli yhessä vaiheessa vielä vihreäki. Ja vanteet tehään sitte ku ehitään, meillä ei oo mikkää kiire mutta sää vaikutat aika hätähousulta.

Kiitokset Ruzille!
-
- Kunniakäyttäjä
Okei? Ootte tehny tätä varmaan 2kk ja teillo vieläki muitten tekemät vanteet? Ja lisäksi laitatta tästä aiva saatanasti kuvia johonki skreenshotteihi.. Tehkää eka valmiiks ja laittakaa sitte kuvia.
-
Jotkut tekee hitaasti ja nätisi ja jotkut sählää nopiaste. Ja luulempa että Farmari tekee hitaasti komiaa jälkeä.
- Mr_Leskelä
- Kielet: Suomi.Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Niin tekee! Hiljaa hyvä tulee!jemex kirjoitti:Jotkut tekee hitaasti ja nätisi ja jotkut sählää nopiaste. Ja luulempa että Farmari tekee hitaasti komiaa jälkeä.
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
Ford -Go Further
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Viesti:
Hyvä että 2viikkoa tehty vielä ees. Ja minkä takia ei sais laittaa kuvia sreeneihin sano niin monta syytä miksei sais laittaa? Kyllä sääki laitat kesken eräisistäs koneista kuvia tänne......XarioN kirjoitti:Okei? Ootte tehny tätä varmaan 2kk ja teillo vieläki muitten tekemät vanteet? Ja lisäksi laitatta tästä aiva saatanasti kuvia johonki skreenshotteihi.. Tehkää eka valmiiks ja laittakaa sitte kuvia.
Nii ja kyllä mää tiiän että te puhutta Chatissa tästä jutusta ja kohta joku kirjottaa tänne että:
<XarioM> voi vittum nuo farmarim ja Valmet 1102
<XarioM> Eim ne osaam mitääm
<XarioM> nekim käyttääm toistem vanteitam
<XarioM> laittam kuviam reenhooteihinm vaikka konem ei oo valamism
Viimeksi muokannut Valmet 1102, 11.06.2013 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Farmari ja Valmetti osaa hommansa. Xarioni ja Ännä tulee vaa kiusoottelemaan/ kettuilemaan.jemex kirjoitti:Jotkut tekee hitaasti ja nätisi ja jotkut sählää nopiaste. Ja luulempa että Farmari tekee hitaasti komiaa jälkeä.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Lopettakaa ny lapset toi ainainen kinastelu.
Mutta julmetti on kyllä hiano ei voi muuta sanoo. Osaispa iteki tehä modeja 

#Kuuukkelijutut
- Ännä
- Moderaattori
Missä vaiheessa mä oon sanonu mitää????Hitekki kirjoitti:Farmari ja Valmetti osaa hommansa. Xarioni ja Ännä tulee vaa kiusoottelemaan/ kettuilemaan.jemex kirjoitti:Jotkut tekee hitaasti ja nätisi ja jotkut sählää nopiaste. Ja luulempa että Farmari tekee hitaasti komiaa jälkeä.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Itte asias ei olla puhuttu.Valmet 1102 kirjoitti:Hyvä että 2viikkoa tehty vielä ees. Ja minkä takia ei sais laittaa kuvia sreeneihin sano niin monta syytä miksei sais laittaa? Kyllä sääki laitat kesken eräisistäs koneista kuvia tänne......XarioN kirjoitti:Okei? Ootte tehny tätä varmaan 2kk ja teillo vieläki muitten tekemät vanteet? Ja lisäksi laitatta tästä aiva saatanasti kuvia johonki skreenshotteihi.. Tehkää eka valmiiks ja laittakaa sitte kuvia.
Nii ja kyllä mää tiiän että te puhutta Chatissa tästä jutusta ja kohta joku kirjottaa tänne että:
<XarioM> voi vittum nuo farmarim ja Valmet 1102
<XarioM> Eim ne osaam mitääm
<XarioM> nekim käyttääm toistem vanteitam
<XarioM> laittam kuviam reenhooteihinm vaikka konem ei oo valamism
PS: Saarioni eioo tolla nikil sätis.

No vähä väliä ärsytät niitä, esim.Ännä kirjoitti:Missä vaiheessa mä oon sanonu mitää????Hitekki kirjoitti:Farmari ja Valmetti osaa hommansa. Xarioni ja Ännä tulee vaa kiusoottelemaan/ kettuilemaan.jemex kirjoitti:Jotkut tekee hitaasti ja nätisi ja jotkut sählää nopiaste. Ja luulempa että Farmari tekee hitaasti komiaa jälkeä.
Ja kohta alat päteen jotain ettei tuo ollu mitää ym ym. :DDDÄnnä kirjoitti:Kyllä mä ainaki saan nuis 05 sarjalaisis ja Teekkaris.Farmari99 kirjoitti:Ne ei tee siitä bugista, nappipareilla se on vielä bugisempi ku ei saa pareja pois jos on joku kone kiinni.Valtra_mies kirjoitti:Mutta miks pitää olla ostettavat parit josne kerta tekee tosta bugisen, miksei vaan voi olla nappiparit?