Matiakselle nytte lähinnä, eihän tuos pellos oo ees ojia?VALTRABEST54 kirjoitti:Kummalle sanoit vai sanoikko kummallekki?
Maatalouskuvia
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Maatalous kuvia

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- sutki
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Saako tollasen pellon viljelystä ees EU-tukia?

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
No miksei sais?
-
-
On järkeä. On yks oja keskelä ko koko pelto on vissin 35m leveä ja saaa tuet ja on siksi noin pehmeä että kaks viikkoa sitte oli vielä tulvan alla.Ännä kirjoitti:Matiakselle nytte lähinnä, eihän tuos pellos oo ees ojia?VALTRABEST54 kirjoitti:Kummalle sanoit vai sanoikko kummallekki?

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Tänään aloin miettimään ko oli n163 directi lootalla, jousilla ja kääntyvällä etunostolaitteella, että mikä hiton järki on ollu ottaa ek ilman vakaimia.Terzi kirjoitti:Ne, joilla on liikaa rahaa..XarioN kirjoitti:Kuka ostaa Ässää etukuormaajan, ja vielä vaan etupainoksi?

Ei kyllä tuu heti mieleen hommaa, missä se ois haitaksi...
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
Minäkin oon joskus miettiny, että mitenkä jotkut säästää justiisa raktoreissa ainakin minun mielestä ihan väärissä paikoissa. Tutut osti uuden valtran ilman ilmastointia, koska oli kuulemma kallis. No nyt tuli kesä ja kuinkas kävikään, alkoikin tehdä mieli ilmastointia ja arvaatte varmaan, että on halpa jälkiasentaa ilmastointi! 

i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- Killerhangar
Ku eks noi saa viellä alv-0%? Eihä sillo ilmastointi maksa shaibaakaa...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Mullon sellane periaate, että koneitten kuuluu kiiltää ennenku niillä töihi lähdetään. Isällä ny se oo niin väliä, kuha kone on vaan puhdas.Ännä kirjoitti:Eikä tuota Nyykkäriäkää. Harvemmin lehmätilalla on koneet nuin hienos kunnos, yleensä on kuormainkonees maski aiva rusetilla ja rehua roikkuu sielä täälä ja vanteista ei väriä erota ku on nii kuraa päällä. En toki yleistä mutta yleensä näkee semmosia.Kruisaaja kirjoitti:Ei ainakaan lialla pilattu tuota Aecelin ännää.
Ajatteko te ruuttavettä tolla vai paskaa jonnekki etäsäiliöön?Ännä kirjoitti:
Miksei täällä humppa soi?
Ruiskuun pistettävä vesi ja muut aineet.TwiXi kirjoitti:Mitä on ruuttavesi?
- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä

Kolme eilistä kuvaa.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Kunniakäyttäjä
Ajattako orahille vai?TwiXi kirjoitti:Viimesia paskanajokuvia.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ahistaako kuustuhatnelsatasta?Massey_man kirjoitti:Kolme eilistä kuvaa.
Miksei täällä humppa soi?
- Terzi
Meillä taitaa olla samallaine welgeri porukassa. Aijemmin ajettiin sillein, että joka toine vuos vejetiin sitä welgeriä meijän voortilla ja sen porukkalaisen ysinollavitosella, mut nykyään veetään sitä vaan meijän voortilla, ku se porukkalaine tekee ajosilppurilla, mikä on niillä. Se niitten ysinollavitonen sammuu welgerin etteen, ku meijän voorti ruppee vasta antammaan savua.
Nimittäin joku kesä ajoin sillä valametilla welgeri perässä pellolla, oli joku n.10 metriä karhoo jälellä, ku rupes summeri soimaan, no minä aattelin, että männöö tuo vielä sammaan paaluun. No ihan karhon lopuilla rupes tehot loppummaan, ni se sammu siihen
Voortilla jos tekkee saman, ni se ruppee sillon vasta mustoo savua työntämmään. Mutta jos voortilla ajaessa joku antaa periks, ni se on paalaimen "räikkä".
E: Ja meillä on se paalain semmosissa sääjöissä, jotta tulloo tiukkia paaluja.
Nimittäin joku kesä ajoin sillä valametilla welgeri perässä pellolla, oli joku n.10 metriä karhoo jälellä, ku rupes summeri soimaan, no minä aattelin, että männöö tuo vielä sammaan paaluun. No ihan karhon lopuilla rupes tehot loppummaan, ni se sammu siihen

Viimeksi muokannut Terzi, 11.06.2013 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Ännä
- Moderaattori
No tuskimpa tuo teijänkää voortti sen paremmin vetäs jos molemmat olis vakioja. Molemmis on 110hv/400nm vakiona.Terzi kirjoitti:Meillä on just samallaine welgeri porukassa. Aijemmin ajettiin sillein, että joka toine vuos vejetiin sitä welgeriä meijän voortilla ja sen porukkalaisen ysinollavitosella, mut nykyään veetään sitä vaan meijän voortilla, ku se porukkalaine tekee ajosilppurilla, mikä on niillä. Se niitten ysinollavitonen sammuu welgerin etteen, ku meijän voorti ruppee vasta antammaan savua.
Nimittäin joku kesä ajoin sillä valametilla welgeri perässä pellolla, oli joku n.10 metriä karhoo jälellä, ku rupes summeri soimaan, no minä aattelin, että männöö tuo vielä sammaan paaluun. No ihan karhon lopuilla rupes tehot loppummaan, ni se sammu siihenVoortilla jos tekkee saman, ni se ruppee sillon vasta mustoo savua työntämmään. Mutta jos voortilla ajaessa joku antaa periks, ni se on paalaimen "räikkä".

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
No jos ajetaa niillä arvoilla mitä on tehtaalla annettu eikä tuollain äärirajoilla niinkuin te nii kyllä se sitten jaksaa.Terzi kirjoitti:Meillä taitaa olla samallaine welgeri porukassa. Aijemmin ajettiin sillein, että joka toine vuos vejetiin sitä welgeriä meijän voortilla ja sen porukkalaisen ysinollavitosella, mut nykyään veetään sitä vaan meijän voortilla, ku se porukkalaine tekee ajosilppurilla, mikä on niillä. Se niitten ysinollavitonen sammuu welgerin etteen, ku meijän voorti ruppee vasta antammaan savua.
Nimittäin joku kesä ajoin sillä valametilla welgeri perässä pellolla, oli joku n.10 metriä karhoo jälellä, ku rupes summeri soimaan, no minä aattelin, että männöö tuo vielä sammaan paaluun. No ihan karhon lopuilla rupes tehot loppummaan, ni se sammu siihenVoortilla jos tekkee saman, ni se ruppee sillon vasta mustoo savua työntämmään. Mutta jos voortilla ajaessa joku antaa periks, ni se on paalaimen "räikkä".

Volvomies on erimies.
- Terzi
No sillon tietenkii, mut vähä nauratti, ku se valametin omistaja sano, että varmaan on siinä sen valametissa enemmän tehhoo, ku meijän voortissa.Ännä kirjoitti:No tuskimpa tuo teijänkää voortti sen paremmin vetäs jos molemmat olis vakioja. Molemmis on 110hv/400nm vakiona.Terzi kirjoitti:Meillä on just samallaine welgeri porukassa. Aijemmin ajettiin sillein, että joka toine vuos vejetiin sitä welgeriä meijän voortilla ja sen porukkalaisen ysinollavitosella, mut nykyään veetään sitä vaan meijän voortilla, ku se porukkalaine tekee ajosilppurilla, mikä on niillä. Se niitten ysinollavitonen sammuu welgerin etteen, ku meijän voorti ruppee vasta antammaan savua.
Kyllä siinä ukon hymy hyyty, ku talavella molempia käytettiin molempia penkillä ja voortista lähti se 204hv, ku sen valametista semmone 150hv

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
-
Meil on se tiukkuus säätö puolessa välissä ja tulee ihan helvetin tiukkoja, aika kepeesti 6400 tuota hinaa.Aecel kirjoitti:Ahistaako kuustuhatnelsatasta?Massey_man kirjoitti:Kolme eilistä kuvaa.

#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
Ee, toukokuulta nuo kuvat on.XarioN kirjoitti:Ajattako orahille vai?TwiXi kirjoitti:Viimesia paskanajokuvia.

- Terzi
Onko yhtään tietoo, et paljonko ne teijän welgerin paalut painaa?Massey_man kirjoitti:Meil on se tiukkuus säätö puolessa välissä ja tulee ihan helvetin tiukkoja, aika kepeesti 6400 tuota hinaa.Aecel kirjoitti:Ahistaako kuustuhatnelsatasta?Massey_man kirjoitti:Kolme eilistä kuvaa.

Suomi24 teksti
-
Ei oo tietoa.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö