lunta puoli metriä tai enemmän.. hyvin meni nelosella!

ja on muuten pirun hyvässä kunnossa
  ja on muuten pirun hyvässä kunnossa  meil on vähän kulunu ja jostain kohtaa ruosteessa
  meil on vähän kulunu ja jostain kohtaa ruosteessa 

Ensinnäkään tuo ei oo juontokouraJartsa_84 kirjoitti:vähän huono toi juontokoura kun on koura puolessavälissä runkoa?
 Ja tuo puomi taittuu vaan kuljetuksen ajaksi tuohon pääpuomin päälle.
 Ja tuo puomi taittuu vaan kuljetuksen ajaksi tuohon pääpuomin päälle.  
 ei ilman kettinkejä tohi lähtiä sen syvemmälle mehtään ku justtiinsa päästiin kämpälle..
  ei ilman kettinkejä tohi lähtiä sen syvemmälle mehtään ku justtiinsa päästiin kämpälle..   suttas koko ajan.. kiitoksia juu kyllähän me ollaan yritetty hyvässä kunnossa pittää konneita..
  suttas koko ajan.. kiitoksia juu kyllähän me ollaan yritetty hyvässä kunnossa pittää konneita.. on iha hyväs kunnos toi kyl meillä 605 menee ilman kettinkejä lumessaku ku lumessa
 on iha hyväs kunnos toi kyl meillä 605 menee ilman kettinkejä lumessaku ku lumessa

me ostettiin tossa talvella oikeeen järee mettä kärry voin laitttaa kuvaa sitte ku se tulee yhest paikasta josssa sitä katotaaan et kaikki osta on kunnossa se on semmonen et se nosturi on takana, istutaan nosturin nokassa kauheeton puukoura ja heiluu ku mikä
   me ostettiin tossa talvella oikeeen järee mettä kärry voin laitttaa kuvaa sitte ku se tulee yhest paikasta josssa sitä katotaaan et kaikki osta on kunnossa se on semmonen et se nosturi on takana, istutaan nosturin nokassa kauheeton puukoura ja heiluu ku mikä 

Mikäs vuosimalli? Kunnon kone ainakin..valtravalmet kirjoitti:isi osti valtra t202 directtin ja siihen lh linkin kääntyvän nostolaieen

Huom! on kirjoitettu aprillipäivänäValtra_S352 kirjoitti:Mikäs vuosimalli? Kunnon kone ainakin..valtravalmet kirjoitti:isi osti valtra t202 directtin ja siihen lh linkin kääntyvän nostolaieen

No en tullu kattoneeks..meikäpoeka kirjoitti: Huom! on kirjoitettu aprillipäivänä

aprilliaValtra_S352 kirjoitti:No en tullu kattoneeks..meikäpoeka kirjoitti: Huom! on kirjoitettu aprillipäivänä

mun äitin siskon mies on toissä lh linkilläTraktori_Mies kirjoitti:Semmosen T202 Directin kyytis olin mis oli se H Linkki ja GPS

Ihminen on erehtyväinen..valtravalmet kirjoitti:
aprillia
heti luulit

ettekö usko?valtravalmet kirjoitti:mun äitin siskon mies on toissä lh linkilläTraktori_Mies kirjoitti:Semmosen T202 Directin kyytis olin mis oli se H Linkki ja GPS
Valtran konekierroksella? Piru vieköön oisin itekkin käyny ajamassa sen mutta oli koko ajan menossa ja porukkaa hääri ympärillä niin ois päivä menny ootellessa... Kävin N111:lla ajamassa sentään ettei ihan turha reissu ollu.Traktori_Mies kirjoitti:Semmosen T202 Directin kyytis olin mis oli se H Linkki ja GPS
Missäs tua valtran konekierros oli? Multa menny ihan ohi..Motokuski kirjoitti:Valtran konekierroksella? Piru vieköön oisin itekkin käyny ajamassa sen mutta oli koko ajan menossa ja porukkaa hääri ympärillä niin ois päivä menny ootellessa... Kävin N111:lla ajamassa sentään ettei ihan turha reissu ollu.Traktori_Mies kirjoitti:Semmosen T202 Directin kyytis olin mis oli se H Linkki ja GPS