Meikäläine kirjoitti:jimi555 kirjoitti:Meikäläine kirjoitti:Ketä tiiä mikä on vikan kun pistäen eekoon kiinnikkeet sill veeveen tekemäl ohjeel mikä on ls-11 alueel.
Kun koittaa ostaa tulee sellene teksti mis lukee no more space jottai tollast et voiks olla et ei toimi se ohje ls-13 raktoreihi.
FS-UK:sta lainattua (en jaksanu kääntää)
Tälläst tuli kun koitin kääntää kääntäjäl ja ei saa sit mitää tolkkuu
Yksi syy tämän virheen, voisi olla muitakin on: mod xml tiedostonimi modDesc ei vastaa todellista mod xml tiedostonimi mod kansioon.
Tarkista modDesc tiedosto ja xml tiedostonimi ottelu, mikä sitä kutsutaan mod kansioon tai päinvastoin ...
Jos sinulla on erikoistuminen lueteltu modDesc mutta käsikirjoitus missään vastaamaan saat tämän virheen.
Jos sinulla on erikoistuminen mainittu modDesc kuin (esim.) "-skriptit / somescript.lua", mutta se ei ole, jos polku sanoo - saat tämän virheen.
Muut kuin ilmeinen: olet yrittänyt ostaa lisää laitteita kuin kaupassa parkkipaikalta mahtuu ...
Ei enempää tilaa! Siirrä ostetut tavarat ensin.
Yksi syy tähän virheeseen, voi olla joku seuraavista seuraavat: modin xml tiedostonimi modDescissä ei passaa itse modin xml tiedostonimen kanssa modi kansiossa.
Tarkista modDesc tiedosto ja muokkaa xml tiedostonimi passaamaan mikä se on oikeasti modin kansiossa tai sama toisinpäin...
Jos sinulla on specialization srcipti listattu modDesciin mutta ei itse srciptiä missään sinä saat tämän virheen.
Jos sinulla on specialization srcipti listattu modDesciin esim. "scripts/somescript.lua" mutta itse srcipti ei ole siellä missä polku sanoo, saat tämän virheen.
Muu kuin äsköiset: sinä yrität ostaa enemmän laitteita mitä kaupan parkkipaikalle mahtuu.