- Vastausta kiitos, nopeasti..

Turve mappi tulossa? Varastit mun idean, oon meinannut vähän samaaValtra_S352 kirjoitti:Miten saisi 2 samaa heinälajia, kun toisen pitäisi olla heinä ja toisen turvetta, niin miten saisi ne sillälailla pelittämään..?
- Vastausta kiitos, nopeasti..
Niin, mutta tarttis tietää, mitkä ruudut rastitan sitten siel giantsissa..plowmen kirjoitti:Koitappa jotenkin vaikka näin: grass2 tai jottai tommosta...
Kääntämällä rattia ja painamalla polkimia / vääntämällä joystickia joka suuntaan?Valtra6550 kirjoitti: Voiskos joku vastata... Kun on vähän kiire...
plowmen kirjoitti:Mitenkä on, kun yritän importata toisen traktorin korin päälle, niin se kori ei näy pelissä?
Elii... Vaihdan sen textuurin heinäksi? Siis maissin textuuri vain heinän textuurilla, niin toimii?Traktori_Mies kirjoitti:Tee vaikka maissista heinää
Kiitos!Simulation kirjoitti:mapin i3d notepadilla auki ja sieltä etit maissin ja muokkaat pituutta..
vastausta kaipailisin...Jonge_94 kirjoitti:juu muistin laittaa koko kansion, mitkä polut?? en oikee ymmärrä näitä juttujaSaemo kirjoitti:Sulla on tekstuurien polut väärin, avaa se map tiedosto muistiolla ja kahtele sieltä ne polut oikeiks, ja muistitko laittaa sen asennettavan rakennuksen koko kansion sinne maps kansioon?Jonge_94 kirjoitti:mikä on kun lisäilen giantsilla rakennuksia niin ku menenee pelaamaan niin ne on ihan valkosia??
Avaa se traktorin i3d sitten paina file ja import. sitte valittet sen sun raktorin. Sitte valitte giantsis se sun kori ja paina edit ja copy. sitte valitte se tumpen raktori ja paina edit ja paste. Ja siirrä se kori oikeeseen kohtaa.case142 kirjoitti:miten siirretään traktori toisen päälle että saadaan nostolaittet ja renkaat ku koittaisin laitta mun valmetin tumpen foortttin pääle ja nopeasti vastausta on vähän kiire![]()
![]()
Giantsissa muuntelet niitä x, y ja z arvojacase142 kirjoitti:mistä muutan traktorin koon ku on vähän liian iso![]()
Niin tuota, sun täytyy muuttaa sekä X, Y ja Z parametreja. Jos muutat vaan yhtä niin kyllähän se venyy ja litistyy. Ja kokeile ensin vaikka pienentää se 1:stä 0.1:ksi jne.case142 kirjoitti:ei toimi ku vaan litistyy ja venyy ku pitää saada sitö koko pienemmäks ku on niin pirun suuri! eli luulen että tarviin kokeneiden modi tekijöiden apua!!
Muuta ne kaikki samoiks niin ei pitäs litistyy ja sit muuttelet niit sopiviks.case142 kirjoitti:ei se auta se vaan menee taakse ja eteenpäin leventyy ja sitte kapenee ja litystyy ja venyyy.