Mieki sain tommosen ekalla luokalla.TwiXi kirjoitti:Tiiättekös mikä tämä on?

Mieki sain tommosen ekalla luokalla.TwiXi kirjoitti:Tiiättekös mikä tämä on?
Minulta kanssa!Valmet 1102 kirjoitti:Hyvin mukavaa kesää kaikille foorumilaisille!
Täältä myöskin. Viimenen kerta täällä ennen maalle lähtöö ja siel ei oo mulla konetta ja mun Nokialla ei pääse nettii et palaillaan kun palaan.Valmet 755 kirjoitti:Minulta kanssa!Valmet 1102 kirjoitti:Hyvin mukavaa kesää kaikille foorumilaisille!
Tarkoittaako tuo että se niimku tykkäis pippeleistä??
Joo.Ännä kirjoitti:Tarkoittaako tuo että se niimku tykkäis pippeleistä??![]()
![]()
![]()
Eric Johnsson - Cliffs of Dover mun mielestä on hyvä kappale, jossa ei lauleta mitään.Kruisaaja kirjoitti:Samoin.^ Ja kertokaa joku hyvä biisi, jossa ei lauleta yhtään.
Tämä...jemex kirjoitti:On täälki porukkaa. Kesäloma alko ja pojil on mieles modit.
Toisia ukkoja jahtaamassa?VALTRABEST54 kirjoitti:On mul muijaki mut ku se on hesas täl hetkel.
Eeku jossai serkkusa luona.. Emminä tiiä iha sama mut tulee huome takas ouluu ja meille yöksi.tuketzu kirjoitti:Toisia ukkoja jahtaamassa?VALTRABEST54 kirjoitti:On mul muijaki mut ku se on hesas täl hetkel.![]()
Eikö sais kysyy vai ekkö ite oo ikinä kysynyt?jemex kirjoitti:On täälki porukkaa. Kesäloma alko ja pojil on mieles modit.
Kuitenkii hopia on sen serkku.VALTRABEST54 kirjoitti:Eeku jossai serkkusa luona.. Emminä tiiä iha sama mut tulee huome takas ouluu ja meille yöksi.tuketzu kirjoitti:Toisia ukkoja jahtaamassa?VALTRABEST54 kirjoitti:On mul muijaki mut ku se on hesas täl hetkel.![]()