Mulla 1.03.48City^ kirjoitti:ne kansiot mitkä saatte siinä modin mukana nii korvaatte ne vaa vanhoillakyllähän se pitäs tajuta
asd_ paljo on sinun ennätys black woodin asvalttiradalla? silä formulalla joka tullee demossa mun 1.14.56

Mulla 1.03.48City^ kirjoitti:ne kansiot mitkä saatte siinä modin mukana nii korvaatte ne vaa vanhoillakyllähän se pitäs tajuta
asd_ paljo on sinun ennätys black woodin asvalttiradalla? silä formulalla joka tullee demossa mun 1.14.56
Tuun 10min päästäKoozzi kirjoitti:Nyt on sitten taas Servu auki.. TERVETULOA
Noh lataat vaikka http://lfsmods.com/?p=3329 <- Ton, Sitten kun on ladannu avaa se tiedosto siellä on dds Ja veh kansiot avaat mnk tiedoston sit data siel on noi samat korvaat noi niillä ja jos on enempi kansioita niin korvaa nekin sit.. yritä ymmärtääS.Tiensuu kirjoitti:Hmm.. LFS: ltä on itse ilmoittanut ettei demoon saa modeja mutta joo.. Miten ne sit asennetaan?_Asd kirjoitti:Modeja saa demoon.S.Tiensuu kirjoitti:Modeja ei edelleenkään saa ilman S2 lisenssiä!
Hyvä että oli apua.RainBow kirjoitti:Sain toimiin modin!!!
ei oo mahollista maailman ennätys on jottain 13sekunttiaS.Tiensuu kirjoitti:Mulla 1.03.48City^ kirjoitti:ne kansiot mitkä saatte siinä modin mukana nii korvaatte ne vaa vanhoillakyllähän se pitäs tajuta
Kuules Blackwoodissa formulalla on maailman ennätys 1.9 tai 1.10 jompikumpiCity^ kirjoitti:ei oo mahollista maailman ennätys on jottain 13sekunttiaS.Tiensuu kirjoitti:Mulla 1.03.48City^ kirjoitti:ne kansiot mitkä saatte siinä modin mukana nii korvaatte ne vaa vanhoillakyllähän se pitäs tajuta
Minä voin lähettää..RainBow kirjoitti:voisko joku lähettää mulle jotku hyvät driftisääjöt?
Mutta kuules ku muokkailee vähä tweakilla sitä formulaa niin kyllä onnistuu_Asd kirjoitti:Kuules Blackwoodissa formulalla on maailman ennätys 1.9 tai 1.10 jompikumpiCity^ kirjoitti:ei oo mahollista maailman ennätys on jottain 13sekunttiaS.Tiensuu kirjoitti:
Mulla 1.03.48
Pistäs tuleen.Koozzi kirjoitti:Minä voin lähettää..RainBow kirjoitti:voisko joku lähettää mulle jotku hyvät driftisääjöt?
Pistän servun auki Nyt..ropsutv kirjoitti:Koozzi onko se sun servu auki ku se valittaa etttä palvelinta ei löydy pääpalvelimelta.
Laita servu auki.. mennään driftailemaanKoozzi kirjoitti:Juu... rupeen nyt pelaa taas Ls09.. latasin uuen mapin... Servu on taas huomenna auki..
Mä voin pistääS.Tiensuu kirjoitti:Laita servu auki.. mennään driftailemaanKoozzi kirjoitti:Juu... rupeen nyt pelaa taas Ls09.. latasin uuen mapin... Servu on taas huomenna auki..
Mistä voi muuttaaS.Tiensuu kirjoitti:Mutta kuules ku muokkailee vähä tweakilla sitä formulaa niin kyllä onnistuuLeikin eilen XFG: llä kans, 1000hp ja 3000Nm
![]()
Se on sellanen kiva pikku ohjelmaClaas_FANI kirjoitti:Mistä voi muuttaaS.Tiensuu kirjoitti:Mutta kuules ku muokkailee vähä tweakilla sitä formulaa niin kyllä onnistuuLeikin eilen XFG: llä kans, 1000hp ja 3000Nm
![]()
Eoikö kellään oo servuu auki
Mäki lähtisin driftaa mutku ei acco tomiiTimzze kirjoitti:Pistän ratin kiinni ja tulen näyttään poijjille riftausta