E: Mikset sitte Ännä ite tee T213:sta, ku kummiski osaat ja silti tarvii vittuilla..

Missä mä oon vittuillu? Hyvä vaa että tehää itte eikä pröystäillä mutten modeilla.Valtra_mies kirjoitti:Aikas komee.
E: Mikset sitte Ännä ite tee T213:sta, ku kummiski osaat ja silti tarvii vittuilla..
Ännä kirjoitti:Missä mä oon vittuillu? Hyvä vaa että tehää itte eikä pröystäillä mutten modeilla.Valtra_mies kirjoitti:Aikas komee.
No en usko että sää tota tarkotit että ois oikeesti komee..Wiuwe^ kirjoitti:<@NURMOO> iham vitum komia
No älä usko sitte.Valtra_mies kirjoitti:Ännä kirjoitti:Missä mä oon vittuillu? Hyvä vaa että tehää itte eikä pröystäillä mutten modeilla.Valtra_mies kirjoitti:Aikas komee.
E: Mikset sitte Ännä ite tee T213:sta, ku kummiski osaat ja silti tarvii vittuilla..No en usko että sää tota tarkotit että ois oikeesti komee..Wiuwe^ kirjoitti:<@NURMOO> iham vitum komia
Näin on.Valmet 1102 kirjoitti:Komia on!Mutta koppi näyttää kyl vähän pieneltä.
Täälläpäin pyörii semmonen mopoauto, mikä savuttaa tyhjäkäynnilläkinÄnnä kirjoitti:En oo vielä nähny semmosta konetta josta tuloo musta pilvi tyhjäkäynnillä.![]()