Kaikki tehty jo, mutta kuvia oon unohtanu pistää.Viki kirjoitti:Komia kuva.Missäs vaiheessa teillä on toukotyöt?

Kaikki tehty jo, mutta kuvia oon unohtanu pistää.Viki kirjoitti:Komia kuva.Missäs vaiheessa teillä on toukotyöt?
Oke.Farmari344 kirjoitti:Kaikki tehty jo, mutta kuvia oon unohtanu pistää.Viki kirjoitti:Komia kuva.Missäs vaiheessa teillä on toukotyöt?
Ettei vaan paskansekoottajanpyörittäjä?TwiXi kirjoitti:Paskapumpunpyörittäjä.
Komian tähre.Kruisaaja kirjoitti:Komee kuva, ja tuisku mitä te teette noin monella rattorilla?
Niitä oo koskaan liikaaÄnnä kirjoitti:Komian tähre.Kruisaaja kirjoitti:Komee kuva, ja tuisku mitä te teette noin monella rattorilla?
Ku rahaa on.Ännä kirjoitti:Komian tähre.Kruisaaja kirjoitti:Komee kuva, ja tuisku mitä te teette noin monella rattorilla?
Niin sikafarmareillaXarioN kirjoitti:Ku rahaa on.Ännä kirjoitti:Komian tähre.Kruisaaja kirjoitti:Komee kuva, ja tuisku mitä te teette noin monella rattorilla?
Jaa että sitä ei tuossa vanahemmassa mallissaa oo ollukkaan.maatila kirjoitti:Ei tuossa koskaa oo semmosta ollukkaa.Ohtonen kirjoitti:Miks työ ootta ottanu sen jyrän tuolta simultan takkaa poikkeen? Komiat kuvat
No ei.Farmari344 kirjoitti: Ettei vaan paskansekoottajanpyörittäjä?
Silimä lepää.fordmies4610 kirjoitti:Sinistä, sinistä!
Oikealta vasemmalle: 4000, 4110, 4610
Jep!Aecel kirjoitti:Silimä lepää.fordmies4610 kirjoitti:Sinistä, sinistä!
Oikealta vasemmalle: 4000, 4110, 4610
Suomessa valmistettu koppi.sutki kirjoitti:Jännän näkönen toi 4110 hytti.
Mistä sää noin paljo voimakoneita sait?fordmies4610 kirjoitti:Suomessa valmistettu koppi.sutki kirjoitti:Jännän näkönen toi 4110 hytti.
Nättejä, ja kyllä mä sen tiesin, et 4610 on sun. Niin monessa kuvassa ollu tässä keväällä.fordmies4610 kirjoitti:Sukulaisten nuo kaks.4610 on siis oma.
Missä sä voimaa näät? 3 pyttyä ja solmu puuttuu pakosarjan päältä.tratorimies kirjoitti:Mistä sää noin paljo voimakoneita sait?fordmies4610 kirjoitti:Suomessa valmistettu koppi.sutki kirjoitti:Jännän näkönen toi 4110 hytti.