Eihän tollasilla väleillä voi ees ajaa johan se huutaa ihan saatanast, itellä oli joskus 10-62 ja huiput oli paraimmillaan suoralla 70 ja huuti ihan helvetist ja oli viel vakioputki.juhijeejee kirjoitti:Mutta jos sulla on se MORIC siellä niin ei kule. Koska se pätkii/myöhästyttää sytytystä jolloin kierrokset eivät pääse nousemaan.. Oli mulla välityksetkin sillon muistaakseni 11-70sutki kirjoitti:Välityksillä se nopeus tehdään. Ihan sama vaikka pistäis 70cc pytyn,teharin ja 21mm kaasarin niin jos on lyhyet välit niin ei kule mihkään silti mutta nousee vaikka puuhun jos pito riittää.
53kmh ja vähä reilut 8000rpm muistaakseni. Pumppaamallahan sillä piti matkaa ajella. Ajo oli vain keulimista ja kylä rallia taikka kouluun ajoa. Ei mopolla mahottomiaMassey_man kirjoitti:Eihän tollasilla väleillä voi ees ajaa johan se huutaa ihan saatanast, itellä oli joskus 10-62 ja huiput oli paraimmillaan suoralla 70 ja huuti ihan helvetist ja oli viel vakioputki.juhijeejee kirjoitti:Mutta jos sulla on se MORIC siellä niin ei kule. Koska se pätkii/myöhästyttää sytytystä jolloin kierrokset eivät pääse nousemaan.. Oli mulla välityksetkin sillon muistaakseni 11-70sutki kirjoitti:Välityksillä se nopeus tehdään. Ihan sama vaikka pistäis 70cc pytyn,teharin ja 21mm kaasarin niin jos on lyhyet välit niin ei kule mihkään silti mutta nousee vaikka puuhun jos pito riittää.
Teharilla oli 12-51 ja siltikii huuti vaikka oli vaan tk..
Keula nousee kakkosella ja siitä nostetaan ylemmäs.Massey_man kirjoitti:Ja keulan nosti viel kutosella pienellä kytkin paukulla?
Vitosella julmetulla kytkinpommilla ja repäsyllä!Massey_man kirjoitti:Ja keulan nosti viel kutosella pienellä kytkin paukulla?
tuketzu kirjoitti:Eilen tul Cr:ään uuvet kumit, jarrupalat ja taka jarrulevy.
Kuhan laitan uuvet kumit alle niin sitten siitä tullee kyllä semmonen keulia että...![]()
...Koska keuli jo vanhoilla renkailla jotka oli keskeltä ihan sileet.
E:Repimättä.
Alkuperäset mankit on perkele lujia! Ollu vuosia meillä, eikä oo ollu ongelmia, muutaman kerran tulppa vaihettu ja bensaa vuan tankkii!AkStunt80 kirjoitti:Keellääs kokemusta Mankeista? Eikös Olzei_ käyttäjllä ollu pari mankia?
Oli parhaassa vaiheessa kolome. Nyt on yks ajossa ja toinen osissa, ei itellä ole ollut mitään ongelmia ikinä Mankin kanssa. Osta vain kovia ja kestäviä pelejä.AkStunt80 kirjoitti:Keellääs kokemusta Mankeista? Eikös Olzei_ käyttäjllä ollu pari mankia?
No entäs jos ostan pommin? Siihen mankiin tarkotus tunkee 110cc samurain kone ku eii olla honda alkuperästä.Olzei_ kirjoitti:Oli parhaassa vaiheessa kolome. Nyt on yks ajossa ja toinen osissa, ei itellä ole ollut mitään ongelmia ikinä Mankin kanssa. Osta vain kovia ja kestäviä pelejä.AkStunt80 kirjoitti:Keellääs kokemusta Mankeista? Eikös Olzei_ käyttäjllä ollu pari mankia?
Monkyt.netissä suzukipv nickinä okokAkStunt80 kirjoitti:Mua rupee sitte näkyy monkeyt.netissä, nick: suzukipv87
Diesel Power kirjoitti:Monkyt.netissä suzukipv nickinä okokAkStunt80 kirjoitti:Mua rupee sitte näkyy monkeyt.netissä, nick: suzukipv87
Paljo? Onko koko kone?Olzei_ kirjoitti:Mulla olis sulle myydä AIDON Mankin moottori.