Tulevat investoinnit
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Tulevat investoinnit
Kesällä tehään laakasiiloon seinät ja kattopäälle, siellä sit säilytetään olkipaaleja.
Konehankitoja varmaan tänä kesänä paalipihdit ja sit jos myöhemmin muutaman vuoden sisällä uus kylvökone ja varmaan puimurikii tulee vaihtumaan.
Konehankitoja varmaan tänä kesänä paalipihdit ja sit jos myöhemmin muutaman vuoden sisällä uus kylvökone ja varmaan puimurikii tulee vaihtumaan.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
No ekana nyt varmaan paalipihit.
Pitäs ennen rehuntekoa hommata. Sitte varmaan joskus 3v sisään 6820 pitäs vaihtaa tuoreempaan. Sitte nuista välissä tulevista heräte ostoksista ei ikinä tiiä. 

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Ähäkuttti uusissakaan jontikoissa ei oo ureaa.Aecel kirjoitti:Täälä ainakaan rattorieta uusita vähään aikaan. Ku tul nää ureat sun muut...
Mitään ei oikeastaan tartte nyt iha heti uusia. Samat ku Ezmolla on, niin olis toiveissa. Hallitilaa ei voi koskaan olla liikaa.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- leepu
Jotenki nii säälittävä kuulosta jo "me ei osteta mitää uusia koneita ku niissä on ne v#tun ureat"
Minä en oo kuullu mistää urea rattorista paskaa, ja jos se vähentää löpö kulutusta, nii onko se sitte nii hirviää?
Tuntuu että mitä enemmä se vie löpyä ja mitä enemmä tullee neekeriä nii sen parempi??
Ja kannattaa ajatella tulevaisuutta.
-leepu
Minä en oo kuullu mistää urea rattorista paskaa, ja jos se vähentää löpö kulutusta, nii onko se sitte nii hirviää?
Tuntuu että mitä enemmä se vie löpyä ja mitä enemmä tullee neekeriä nii sen parempi??

-leepu

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
Koska niissä on EGR pakokaasun kierrätysjärjestelmä. Mutta on siinä vikansakin, että EGR järjestelmä tarvii enemmän jäähdytystä, nii että konepelti on täynnä reikiä.Matias98 kirjoitti:Ähäkuttti uusissakaan jontikoissa ei oo ureaa.Aecel kirjoitti:Täälä ainakaan rattorieta uusita vähään aikaan. Ku tul nää ureat sun muut...
Mitään ei oikeastaan tartte nyt iha heti uusia. Samat ku Ezmolla on, niin olis toiveissa. Hallitilaa ei voi koskaan olla liikaa.![]()

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
No onko niillä reikien määrällä väliä ku jäähytys pelittää?
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
-
Meän 6930:ki on otettu EGR:ä pois. 

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Luulen että poittina oli että ureasysteemeistä ei ole vielä kokemusta niin ei ole niin varmoja vehkeitä. Ja onhan se kalliimpikin ostaessa. Kaverin työpaikalla nevalla on menny jo 2 kertaa viime kesänä ureapumppu, syytä ei tiedetä, voihan se olla sattumaakin.leepu kirjoitti:Jotenki nii säälittävä kuulosta jo "me ei osteta mitää uusia koneita ku niissä on ne v#tun ureat"
![]()
-leepu
Volvomies on erimies.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kaveri sano jtn että hetiku 3 vuoden päästä niitten T163:sta lähtee se ihime vakuutus juttu niin ne ottaa urea anturin pois.

-
- Kunniakäyttäjä
Areksee putkipakkeri, nykyne saa olla ilmas ku muute se ei pyöri. 

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
Tuttu osti uue volvo kappale tavara autoks ja siin oli urea. No takkuu ku meni umpee ne repi kaiken siihen liittyvä hemmettii. Menee katsastukset läpi on tehoja yhtä paljon eikä päästöt noussu:-D

-
- Kunniakäyttäjä
Sitä sanotaan takuuksi.Valtra_mies kirjoitti:Kaveri sano jtn että hetiku 3 vuoden päästä niitten T163:sta lähtee se ihime vakuutus juttu niin ne ottaa urea anturin pois.

- Killerhangar
Mutta jos sitä uutta tekniikkaa käsittelee samalla tavalla ku sitä 80-luvun Valmettia, niin ei oo ihme että menee rikki. Joku tais joskus mainita että sekin ku puhaltais ilmalla koneen puhtaaks parin tuhannen kilsan ävlein auttaa ja tarkistaa että kaikki suojukset on paikallaan ettei paska lentäis. Ja käytettäis niitä valmistajan sertifioimia tuotteita, jonku nyrkkipajan viritykset jättäis ihan omaan arvoonsa uusissa koneissa...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kunniakäyttäjä
Luulekko oikiasti että uutta Valtraa edes voi huoltaa samalla lailla ku 80 luvun valmettia?Killerhangar kirjoitti:Mutta jos sitä uutta tekniikkaa käsittelee samalla tavalla ku sitä 80-luvun Valmettia, niin ei oo ihme että menee rikki. Joku tais joskus mainita että sekin ku puhaltais ilmalla koneen puhtaaks parin tuhannen kilsan ävlein auttaa ja tarkistaa että kaikki suojukset on paikallaan ettei paska lentäis. Ja käytettäis niitä valmistajan sertifioimia tuotteita, jonku nyrkkipajan viritykset jättäis ihan omaan arvoonsa uusissa koneissa...

Se on sitte erijuttu että jos ei vaan kiinosta huoltaa, ja niitä varmaan on enempi ku tälläsiä jokka huoltaa koneet edes kerran vuodessa. Meni ehkä vähä ohi puheenaiheen mutta silti..

- Killerhangar
No kyllä mä nyt sen vittu tiedän että mitataan tunneissa, toi nyt oli jostain Volvon tms ohjekirjasta otettu lukema. Ja paineilma mahtuu vaikka mihin, eikä ne pelkät suotimet... Siellä on yhtäkkiä joku tiiviste laitettu huonosti tehtaalla ja alkaa pikkuhiljaa falskaamaan ja kone täynnä paskaa...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Kruisaaja
leepu kirjoitti:Jotenki nii säälittävä kuulosta jo"me ei osteta mitää uusia koneita ku niissä on ne v#tun ureat"
![]()
-leepu
No niimpä oikeestaan. Ei mikään ole aina uutta. Ei meilläkään oo tuota Versua enää 7-10 vuoden päästä.

Intel ei vään!
- sutki
- Moderaattori
Kaippa ne urea systeemit alkaa oleen jo toimivia. Kuorma-autoissa niissä oli ensin hankaluuksia mutta nykyään toimii niissäkin hyvin. Enemmän mua epäilyttää noi EGR systeemit kun mikäänhän ei pysy terveenä pitkään jos omaa paskaansa syö...

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Turhaa se on ku Neukkulassa, Aasiassa, Afrikassa ja Etelä-Amerikassa saa tulla korsteenista savua niin paljo ku sielu sietää.leepu kirjoitti:Jotenki nii säälittävä kuulosta jo "me ei osteta mitää uusia koneita ku niissä on ne v#tun ureat"
![]()
-leepu
Ei maailmaa näin pelasteta. Varsinkaan ku kaikki vanhat "saastuttavat" veheket viedään esim. Afrikkaan, missä niillä ajellaan vaikka maailman loppunn saakka.
Ja vaikka se alentaiski löpön kulutusta, tulee siihe sen oma hinta päälle.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kunniakäyttäjä
Vähä alkaa ottaa päähä ku puhut enos koneet teidän koneina, etkä edes tiedä niistä mitää.. Ja miksei olisi? Onse kumminki järkevämpää vaihtaa koneita vanhasta päästä, laittaa vaikka pari kerralla vaihtoo..Kruisaaja kirjoitti: No niimpä oikeestaan. Ei mikään ole aina uutta. Ei meilläkään oo tuota Versua enää 7-10 vuoden päästä.
- Kruisaaja
Voin mä alkaa puhumaan ''enon koneista'', jos se siitä kiinni on, ja eihän sitä tiedä mitä sillon on, ja vielä se, että onhan se järkevää, mut en minä niitä ole sielä vaihtoon laittamassa.

Intel ei vään!
- xsubbi
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Onhan sitä ptkälista mitä koneista pitäs investoida.
Tällähetkellä ollaan investoitu maahan. Lähinnä peltoon.

Pitäs moottorisaha ja turvavarusteet ostaa talven aikana vaikka oonkin vasta 13

Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut