Vaaria täs muistelin....Lsplayer kirjoitti:Mitä?Tuppurainen kirjoitti:Olen täs koko illan itkeny...

Vaaria täs muistelin....Lsplayer kirjoitti:Mitä?Tuppurainen kirjoitti:Olen täs koko illan itkeny...
Normipäivä mein luokas, kaikki åuhuu jokasest jokasen selän takana. : DTöötti_miäs kirjoitti:Ku sain tänää tietää, että kaks parasta kaveria puhu paskaa mun selän takana. VITTU!
Samaa ongelmaa ollu mulla joskus.. Ei oo mukavaa sellane touhu.Töötti_miäs kirjoitti:Toisen kaverin kanssa ollaan oltu 11 vuotta kavereita ja nytte puhu vaa paskaa, vähä vakavasta asiasta.
Itellä oli viime vuonna sama juttu, paras kaveri alko puhuun paskaa ym.Töötti_miäs kirjoitti:Ku sain tänää tietää, että kaks parasta kaveria puhu paskaa mun selän takana. VITTU!
![]() | Lataa tästä... |
Juu jotain yritettiin jo pelolla kattoo, mutta nyt kun on kotona niin voi kattoo kunnollla. Mutta ei se muutenkaan huonoo tee, kun jo 6500h takana niin kattoo ne suuttimet. Ite ottais irti niin korjaaja ottaa 200e ja laittaa ne kuntoon. Kyl se vähän piristäis konetta.sutki kirjoitti:Polttoaine suodattimet voi olla tukossa tai tankissa polttoaine hanan yhteydessä oleva sihti että kannattaa noi kattoo enemmin kuin suuttimet jos ei ole jo katottu.
Itekki vedin eilen lipat, jalat ja toinen kyynärpää auki ja Mankissa hienot jäljet.Suomimies69 kirjoitti:Vitun vittu, keulin weeralla ympäri, ku kytkin ei ottanu kunnolla kiinni... Nyt on weeran perä paskana, selekä ja molemmat käret auki...