Airsoft
- henkka22
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Re: Airsoft
Saattaa olla et on hyvä mut sinuna ostaisin vaik jotain diablon kuulii koska noi näyttää vähä erikoisilt ja ei näyttäs olevan paljoo.

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430900.html
Tuommonen on ja pitäs myydä ku tullee joku kaverin vanha sniperi tilalle.
Eli on myyynnis 120e tänä talvena ostettu ja 2 pelii pelattu.Hyvässä kunnossa.
E:Jos kiinnostaa laita YV!
Tuommonen on ja pitäs myydä ku tullee joku kaverin vanha sniperi tilalle.
Eli on myyynnis 120e tänä talvena ostettu ja 2 pelii pelattu.Hyvässä kunnossa.

E:Jos kiinnostaa laita YV!

Intel core i5-4440 CPU @ 3.10GHz,16GB RAM ,NVIDIA GeForce GTX 650
-
Harrastin joskus kyseistä lajia,mutta innostus meni ku sinne tuli kaiken maailman jonnet vinkumaan,että ei saa ampua päähän se sattuu.
Voi sitä aikaa ku vejettiin jollaki paskoilla 40e pisloilla menemään.

Voi sitä aikaa ku vejettiin jollaki paskoilla 40e pisloilla menemään.

- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
High Speed versio, jossa tulinopeus normaalia suurempi, koska paketissa on 9,6V/1400mAh Grepow tehoakku. G&G Combo aseet on varustettu suuren tulinopeuden sallivalla rataslaatikolla, jonka vuoksi niissä voi käyttää 9,6V tehoakkua. br>henkka22 kirjoitti:Saattaa olla et on hyvä mut sinuna ostaisin vaik jotain diablon kuulii koska noi näyttää vähä erikoisilt ja ei näyttäs olevan paljoo.
Täydellinen sähköasepaketti, jossa tehokas sähköase, G&G:n verkkolaturi, laadukas ja suurikapasiteettinen VB:n 9,6V / 1600mAh tehoakku, G&G:n suojalasit suojapusseineen, tähtäinkisko ja Diablon 2700 kpl/0,20g kuulat.

- henkka22
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Aijaa katoin vaa kuvaa ja aseen tietoi
.

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
-
Zimö,toi ase on hyvä alottelijalle,mut en itte suosittelis diablon kuulii koska ne on huonosti hiottuja ja rikkoo hopin(hop up).Ja kannattaa testata noi lasit sillee et laitat pöydälle ja ammut niitä muutaman kerran parista metristä.Voi olla että ne ei kestä ja joudut ostamaan paremmat mutta näkö ainakin säilyy. 

- juikeli
Joo no alottelijalle hyvä, koska laadukas akku sekä laturi, myös ase ihan hyvä. Mutta tuo High Speed roska kannattaa unohtaa. Tuossa on oikeasti melko laiska sarja.Zimö kirjoitti:High Speed versio, jossa tulinopeus normaalia suurempi, koska paketissa on 9,6V/1400mAh Grepow tehoakku. G&G Combo aseet on varustettu suuren tulinopeuden sallivalla rataslaatikolla, jonka vuoksi niissä voi käyttää 9,6V tehoakkua. br>henkka22 kirjoitti:Saattaa olla et on hyvä mut sinuna ostaisin vaik jotain diablon kuulii koska noi näyttää vähä erikoisilt ja ei näyttäs olevan paljoo.
Täydellinen sähköasepaketti, jossa tehokas sähköase, G&G:n verkkolaturi, laadukas ja suurikapasiteettinen VB:n 9,6V / 1600mAh tehoakku, G&G:n suojalasit suojapusseineen, tähtäinkisko ja Diablon 2700 kpl/0,20g kuulat.

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Paras pyssy on jousitoiminen maruin glock 17L.
illähän oli aikanaa huisin hauska juosta mehässä, kun toisilla oli sähköaseet. :DD

Made by: Jespa
- Simppa
Emmä ton high speedin takia tota hanki vaan ihan aseena ittelleni. Hirveemmin kiinnostaa tuo. Vaa aseen kestävyys.juikeli kirjoitti:Joo no alottelijalle hyvä, koska laadukas akku sekä laturi, myös ase ihan hyvä. Mutta tuo High Speed roska kannattaa unohtaa. Tuossa on oikeasti melko laiska sarja.Zimö kirjoitti:High Speed versio, jossa tulinopeus normaalia suurempi, koska paketissa on 9,6V/1400mAh Grepow tehoakku. G&G Combo aseet on varustettu suuren tulinopeuden sallivalla rataslaatikolla, jonka vuoksi niissä voi käyttää 9,6V tehoakkua. br>henkka22 kirjoitti:Saattaa olla et on hyvä mut sinuna ostaisin vaik jotain diablon kuulii koska noi näyttää vähä erikoisilt ja ei näyttäs olevan paljoo.

-
Suunilleen kerran vuodesa käyn softaamassa, joskus useammin kävin mutta ei innosta enää.
Aseita on Cyma Aks-74u ja Ak-74 ja niihi 4kpl Magin midkäppejä eli 100kuulan lippaita ja sitte 2 hikua.
Ja 11v lipo akkukin ois mutta en oo kerinny vielä ees testaamaan sillä, voi olla että ampuu aika nopeaa
Talvella softaaminen on kyllä perseestä, ei kiinnosta kykkiä josaki vitun kylmässä hangessa.
Aseita on Cyma Aks-74u ja Ak-74 ja niihi 4kpl Magin midkäppejä eli 100kuulan lippaita ja sitte 2 hikua.
Ja 11v lipo akkukin ois mutta en oo kerinny vielä ees testaamaan sillä, voi olla että ampuu aika nopeaa

Talvella softaaminen on kyllä perseestä, ei kiinnosta kykkiä josaki vitun kylmässä hangessa.

- farming simulator
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mikä olisi hyvä aloitus paketti keskiverto hyvälle pelaajalle?
Kiitos jo etukäteen vastauksista! :3
Intel I5 3570k 3.4@ l Asus P8P67 Pro l Nvidia GTX760 l 16Gb 1600mHz ram l 60gb ssd l Windows 8.1 l
- juikeli
Mihin hintaluokkaan?farming simulator kirjoitti:Mikä olisi hyvä aloitus paketti keskiverto hyvälle pelaajalle?

- farming simulator
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Max joku 250-300e.juikeli kirjoitti:Mihin hintaluokkaan?farming simulator kirjoitti:Mikä olisi hyvä aloitus paketti keskiverto hyvälle pelaajalle?
Intel I5 3570k 3.4@ l Asus P8P67 Pro l Nvidia GTX760 l 16Gb 1600mHz ram l 60gb ssd l Windows 8.1 l
- juikeli
http://www.milgear.fi/fi/group/sahkokay ... order/name Tossa noissa ekoissa hinta 199-209, saa mukana melkolailla kaiken tarpeellisen (pois lukien kuulat). Mutta kyllä sitä voi aseen ja romut erillään ostaa, mutta hinta pomppaa helposti taivaisiin. Kannattaa kattoa että tulee jokin akku+laturi mukana.

- patski
- Kielet: Suomi,Engalanti,Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: PETE(FIN)
Intel (R) Core i7 3820 @3.6Ghz, Asus P9X79 PRO, Nvidia GTX660x2, Samsung 840 126Gb,PNY 120gB SSD, Noctua NH-D14, Western Digital 1Tb, G.Skill 16GB Quad Kit Ripjaws, XFX 750W,
<Wiuwe> nyt nousee
<Wiuwe> nyt nousee
- quismax
- Kielet: kaikki
- Multiplayer tunnuksesi?: quismax
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kauanko tän aseen http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200939.html akku kestää? ku mun pitäis tietää että pitääkö olla lataamassa koko aja 

- Onskuli
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Onskuli11[FIN]
Mulla on tollane ja ei tarvii usein laata.quismax kirjoitti:Kauanko tän aseen http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200939.html akku kestää? ku mun pitäis tietää että pitääkö olla lataamassa koko aja

''No Zetor, no sex''

- Simppa
Kaverilla oli tuommoinen muovia se on ja lipas aika pieni.quismax kirjoitti:Kauanko tän aseen http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200939.html akku kestää? ku mun pitäis tietää että pitääkö olla lataamassa koko aja

- wallu
- Multiplayer tunnuksesi?: Wallu
Minulla taitaa olla toi sama, se on hemmetin hyvä ase. Minulla on siinä 4 lipasta.Zimö kirjoitti:Nostellaas hieman tätähi.
Itse kyselisin olisiko tämmöinen hyvä ase aloitukseen (Aloituspakettihan tu on mutta silti) http://www.milgear.fi/fi/product/aloitu ... musta/3154
Ja sitte siihen 1 lipas lissää varmaa varaakku

- quismax
Ok
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Onhan mulla noita aseita. Maruin G36C sähkö rynnäkkökivääri rumpulippaalla, johon uppoaa 2500 kuulaa ja lisäksi on 3 akkua. Sitte on virittetty jousitoiminen paska mp5.

- quismax
Tietäskö kukaan jotain rynnäkkö softia joka ois sähköllä toimiva? ja se sais maksaa enintään 80e tai saa jotain 85e mutta kuha ei menis 90e koska en haluis tuhlata hirveesti rahaa mutta jos ei löydy hyvää niin voin käyttää vähän enemmän. lähettäkää linkki siitä aseesta.
- greenMIKO
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Mikolla ei oo tunnus
Halvin johon harkitsisin edes koskevani: http://www.milgear.fi/fi/product/mp5k-galaxy-g5k-/626quismax kirjoitti:Tietäskö kukaan jotain rynnäkkö softia joka ois sähköllä toimiva? ja se sais maksaa enintään 80e tai saa jotain 85e mutta kuha ei menis 90e koska en haluis tuhlata hirveesti rahaa mutta jos ei löydy hyvää niin voin käyttää vähän enemmän. lähettäkää linkki siitä aseesta.

1 3 5
├┼┘
2 4
- patski
- Kielet: Suomi,Engalanti,Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: PETE(FIN)
Minullakin on toi ase mut lyhyellä piipulla ja 150m jousella ja muutakin kivaa sisällä ja hyvin on toiminut sekä kestänyt tota jousta. Ollut nyt vähä yli vuoden sisällä.wallu kirjoitti:Minulla taitaa olla toi sama, se on hemmetin hyvä ase. Minulla on siinä 4 lipasta.Zimö kirjoitti:Nostellaas hieman tätähi.
Itse kyselisin olisiko tämmöinen hyvä ase aloitukseen (Aloituspakettihan tu on mutta silti) http://www.milgear.fi/fi/product/aloitu ... musta/3154
Ja sitte siihen 1 lipas lissää varmaa varaakku
Intel (R) Core i7 3820 @3.6Ghz, Asus P9X79 PRO, Nvidia GTX660x2, Samsung 840 126Gb,PNY 120gB SSD, Noctua NH-D14, Western Digital 1Tb, G.Skill 16GB Quad Kit Ripjaws, XFX 750W,
<Wiuwe> nyt nousee
<Wiuwe> nyt nousee