Kommenttia!
http://www.modhoster.com/mods/ursus-1224-turboFarmari99 kirjoitti:![]()
Linkatkaas joku rattori, mistä sais hyvät savut noihi.
Tottakai ku mun editoimia molemmat.jemex kirjoitti:Uuuh tuo ännä. Ja on tuo sinappikin komee.Jartsu kirjoitti:
Tottahan toki. Ännä on kyl vaan nii vitun nätti!!Verkku kirjoitti:Tottakai ku mun editoimia molemmat.jemex kirjoitti:Uuuh tuo ännä. Ja on tuo sinappikin komee.Jartsu kirjoitti:
Tarkots oli eilen pelata Korvan ja Case-kuskin kaa MP Korvan mapis, nii siks mul on tuo.jemex kirjoitti:Gomiaa. Mappi priva(?) ja kenen?
Ei mulla siis sillä et olisit kinunu ku aattelin vaa että ketä on tuon komeuden takana.Hitekki kirjoitti:Tarkots oli eilen pelata Korvan ja Case-kuskin kaa MP Korvan mapis, nii siks mul on tuo.jemex kirjoitti:Gomiaa. Mappi priva(?) ja kenen?
E: Eiku eih se enää Case-kuski ollukkaa, vaan Kruisaaja.
Ja tuo mappi ei oo Jemex mikään komeus.jemex kirjoitti:Ei mulla siis sillä et olisit kinunu ku aattelin vaa että ketä on tuon komeuden takana.Hitekki kirjoitti:Tarkots oli eilen pelata Korvan ja Case-kuskin kaa MP Korvan mapis, nii siks mul on tuo.jemex kirjoitti:Gomiaa. Mappi priva(?) ja kenen?
E: Eiku eih se enää Case-kuski ollukkaa, vaan Kruisaaja.
Juu, kaikki tuli puitua. V#ttumaista puida tuon muotoisia peltoja.Korva kirjoitti:Kylläpäs komeet kuvat, puitko kaikki?