Aamusta




Piti ottaa pelti poikkeen, ku ei meinannu pysyä paikallaan.

Ku issee tuumas ettei valoja oo koskaa liikaa, nyt o hyvä suunnata sinne mihi tarvii valoa.Motokuski kirjoitti:Kyllä meillä ainakin Valtrassa olis tarpeen olla sivulle työvalot kans, kun esim. yön hämärissä ruiskuttaa. Pitänee tehä sivulle työvalot.fordmies4610 kirjoitti:Minusta nuo Valmetit on rumia kun on täytyny tunkee alle liian isot renkaat.Eikä sivuille osoittavia työvaloja tarvi edes etukuormaajakoneessa.
Ei meillä ainakaan oo yhtään turhia, kun 6550 laitettiin eteen 350e edestä ledejä. Ei niilä vakio valoil oikeen nää mitään.Ännä kirjoitti:Minkä vitun takia etes pitää lyyä raktorit täytee jotaki letivaloja?? Johki vanhempaa ymmärtää ku ei niillä vanhoilla polttimolyhdyillä näje oikee pellolla pimiäs, mutta uusin koneisiin joka vitun paikkaan mihkä vaan saa kiinni nii valoja?? Meillä on molemmis ännäläisis vakiolyhyt ja aiva hyvin näkee mistä on menty ym. vaikka säkkipimiäs lakialla äjestää 7m äkeella..
Saatan kuullostaa hölmöltä (ainakii vv:een mielestä) kun väitän 92:n vakio työ valoja hyviks. Mut tosi asiahan on et niillä pärjää, myökii jouduttu talvella yöllä auraamaa että posti pääsee aamulla, nii hyvin näkee! Eikä meil oo 6900:kaan kun 4 taakse ja parit sivuille, ihan normi valoja, ja hyvin näki tammikuussa puol kasilta hakata.Ännä kirjoitti:Minkä vitun takia etes pitää lyyä raktorit täytee jotaki letivaloja?? Johki vanhempaa ymmärtää ku ei niillä vanhoilla polttimolyhdyillä näje oikee pellolla pimiäs, mutta uusin koneisiin joka vitun paikkaan mihkä vaan saa kiinni nii valoja?? Meillä on molemmis ännäläisis vakiolyhyt ja aiva hyvin näkee mistä on menty ym. vaikka säkkipimiäs lakialla äjestää 7m äkeella..
Meillä on just sillee et laitettu hyvät ledit alkuperästen työvalojen tilalle.sutki kirjoitti:Kyllä etukuormaaja koneessa on hyvä olla etupuolella työvaloja erikorkeuksilla niin näkee kokoajan eteen eikä jää kuormaajan peittoon valot. Tossa teesä on mun mielestä vähän liioiteltu noissa valoissa. Itse ainakin olisin vain vaihtanut siitä omat työvalot joksikin paremmiksi ja sitten ehkä vielä yhet lisännyt eteen ja taakse. Mutta ei noi ole vielä mitään joulukuusia kun vertaa niihin urakoitsijoihin joita täällä on. Semmosia 600€ maksavia isoja ja hirveen tehokkaita lededä pistetty eteen ja taakse heti useampi ja valot päällä pimeellä on traktorin vieressä valosampaa kuin päivällä... Tai kun niitä välähdys vilkkuja ja kattopaneeleita tungetaan vähä joka suuntaan niin aika erottuvia on pimeellä.
Ei meil o menny ku 350e valoihin.Killerhangar kirjoitti:Sen ymmärrän hyvin, että parannetaan vaihtamalla normit ledeiks tai hommaamalla paremmat polttimot. Mutta tuhansien eurojen tuhlaamista valoihin mitä ei oikeasti tarvitte. Ja sit valitetana kun menee huonosti...
Pässi, se korkeus kasvaa mitä leveempi kummi, ja ku 650 nii..Ukkomezzo kirjoitti:Noi näyttää kyl paksummilta kun 65..Voisin villinä veikkauksena heittää et noi on ainakii 70
No ei nyt suoranaisesti, mutta 65/650 on saman korkunen suurinpiirtein ku 85/520... Tuo "profiililuku" esim. 65 on montako prosenttia leveydestä on korkeus.XarioN kirjoitti:Pässi, se korkeus kasvaa mitä leveempi kummi, ja ku 650 nii..Ukkomezzo kirjoitti:Noi näyttää kyl paksummilta kun 65..Voisin villinä veikkauksena heittää et noi on ainakii 70
Saa sellasen käsityksen, että siellä ollaan kyllä sellatti, että jänkhää o joka puolella 100km suuntaansa.Valmet 1102 kirjoitti:Eilis illan kuvia. V*ttumainen tehä tuommosta tien pohjaa, kun on noita kiviä pirusti.Sori isoista kuvista, mutta laitoin piilolaatikkoon, kun tabletilla latasin kuvat.
Kyllä tuolla tekee samat hommat, kun pyörivällä, mutta vähän hitaamin.Venom kirjoitti:Kait tuomosella jeesuksen aikasella raadolla, on veemäistä tehdä ihan mitä vaan.