tuleeko siitä imurista tommonen?
ai niin, voisittako tehä sen mapin mb_tracin säilörehu mapin päälle koska se ei lagita mulla mutta jos teette sen esim valtra 6550 v4:sen päälle niin se lagittaa mulla liikaa...

oookkooo mää vain kyselin koska en tiiä ite pahemmin noista imureistaMotokuski kirjoitti:Haavisto, tuo olis hyvä peli jos vaan olis paripyörillä mieluummin kuin noin leveillä renkailla.
Simulation, ainakin Raussilainen tulee imuriks, mutta ei tuokaan pois suljettu mahdollisuus ole.
ok hyväValtra6550 kirjoitti:Mä oon jo tekemässä mappia sen perus mapin päälle
sitähän minäkin että paripyörät mutta miten ne laitetaan? ootko jo saanu palokärryn peliin?Motokuski kirjoitti:Haavisto, tuo olis hyvä peli jos vaan olis paripyörillä mieluummin kuin noin leveillä renkailla.
Simulation, ainakin Raussilainen tulee imuriks, mutta ei tuokaan pois suljettu mahdollisuus ole.
En ole saanut kärryä koska se ei suostu näkymään giantsissaHaavisto kirjoitti:sitähän minäkin että paripyörät mutta miten ne laitetaan? ootko jo saanu palokärryn peliin?Motokuski kirjoitti:Haavisto, tuo olis hyvä peli jos vaan olis paripyörillä mieluummin kuin noin leveillä renkailla.
Et.Haavisto kirjoitti:voihan per**** teinkö minä jotain väärin?
Joo ihan hyvä auma tulis niistä rehusiiloista kun ottais betonielementit pois, ja suurentais kasaa, ja laittais eri skinit.Valtra6550 kirjoitti:ton rehupaikan skinnejä vois muuttaa turpeeks ja tehä kasoja sinne mappiin noista rehu aumista
no voisit lähettää mulle sen rattorin ja voin tehä ne parit siihen jos et itte osaa
Mulla on nyt tekeillä yks puskulevy, kuvaa laitan jossain vaiheessa.Motokuski kirjoitti:
Tulossa ainakin seuraavat koneet:
-Palokärry (Haavisto tekee)
-Jyrsin
-Kääntäjä
-Imuri
-Puskulevy
passaisko tää puskulevyksi tai ainakin sen aihioksi?
http://uploaded.to/file/dxtyx8
no miten itte haluatHaavisto kirjoitti:jaa no se rattori on tuo http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=69&t=446 vai pitääkö lähettää toi mistä oon leventäny renkaita?