Jooh, facebookkiihan heti laitetaanValuXi kirjoitti:Eipä oo.Wiuwe^ kirjoitti:Joo pitää sitä tännekki tulla hehkuttaan että nyt on oma tytteli kainalossa :3

Jooh, facebookkiihan heti laitetaanValuXi kirjoitti:Eipä oo.Wiuwe^ kirjoitti:Joo pitää sitä tännekki tulla hehkuttaan että nyt on oma tytteli kainalossa :3
Jonnella. You kiddings..xsubbi kirjoitti:Taitaa pojissa piileä se kateus? Vaikuttaa paljo teidä elämää jos "jonnella" o naisia? =D
Oha silla tosin vaan 99 vuosimallia.Erkka kirjoitti:Kyllä mää nyt emmemin uskon että wiuwella olis nainen,kun sitä että sulla olis !
Sanotaan että Villellä.Wiuwe^ kirjoitti:Jonnella. You kiddings..xsubbi kirjoitti:Taitaa pojissa piileä se kateus? Vaikuttaa paljo teidä elämää jos "jonnella" o naisia? =D
Kuulostaa paremmalta :3xsubbi kirjoitti:Sanotaan että Villellä.Wiuwe^ kirjoitti:Jonnella. You kiddings..xsubbi kirjoitti:Taitaa pojissa piileä se kateus? Vaikuttaa paljo teidä elämää jos "jonnella" o naisia? =D
Jeps, 1kk ja 11 päivää vanhempi, että ei hiinä.-Tukkijätkä kirjoitti:Oha silla tosin vaan 99 vuosimallia.Erkka kirjoitti:Kyllä mää nyt emmemin uskon että wiuwella olis nainen,kun sitä että sulla olis !
Melkee kilotki samaa tasoo? :--DKillerhangar kirjoitti:Jeps, 1kk ja 11 päivää vanhempi, että ei hiinä.-Tukkijätkä kirjoitti:Oha silla tosin vaan 99 vuosimallia.Erkka kirjoitti:Kyllä mää nyt emmemin uskon että wiuwella olis nainen,kun sitä että sulla olis !
This must be kidding.Killerhangar kirjoitti:Sillä on sata vähemmä.
[21:11:01] <Sakkee^> ok killeriKillerhangar kirjoitti:Okei, sulla on muija. MUTTA se on pk-seudulta ja se on lukiolainen? Luulis amikselta jtn rotia löytyvän?Itellä on muutenki elämä perseellää ni ei väliä mutta VILLE.
ferkuson kirjoitti:yyveellä vähä paljastavampia kuvia mulle?
Toiset kinuu modeja, minä kuvia sun naisestaTemeksi kirjoitti:Aika pervoa porukkaa täälläki liikkuu.ferkuson kirjoitti:yyveellä vähä paljastavampia kuvia mulle?![]()
Mutta joo, oon valitettavasti ainoa joka näkee "pintaa" syvemmälle.
MILF!Killerhangar kirjoitti:Jeps, 1kk ja 11 päivää vanhempi, että ei hiinä.-Tukkijätkä kirjoitti:Oha silla tosin vaan 99 vuosimallia.Erkka kirjoitti:Kyllä mää nyt emmemin uskon että wiuwella olis nainen,kun sitä että sulla olis !
PK - seudulla ja lukiossa.Killerhangar kirjoitti:Okei, sulla on muija. MUTTA se on pk-seudulta ja se on lukiolainen? Luulis amikselta jtn rotia löytyvän?Itellä on muutenki elämä perseellää ni ei väliä mutta VILLE.
Itekki rupesin miettimään et tutun näköinen jotenkin..Killerhangar kirjoitti:Miks oisin? Kyllä sitä pillua aina jostai saa, mutta se muu onki vähän enemmä ettimisen arvosta. Tiukka muija maksaa semmoset 20e kerta, jos oikeesta paikasta hakee ja haluaa rahaa kiinni pistää. Mutta missä mää on ton Temeksin muijan nähny aiemmin?
Jätkän pitää maksaa et saa joltai!Killerhangar kirjoitti:Miks oisin? Kyllä sitä pillua aina jostai saa, mutta se muu onki vähän enemmä ettimisen arvosta. Tiukka muija maksaa semmoset 20e kerta, jos oikeesta paikasta hakee ja haluaa rahaa kiinni pistää. Mutta missä mää on ton Temeksin muijan nähny aiemmin?