

Aiempia:






<-- olem ottanut itse nämä kuvat samskunks kalakisi s kolme puhelimellam
Eih vittu solet hauska!!!! KYÄ PIRITSI TUUNARIN TYÄ PÄIVÄÄ ==)))))Vammas king kirjoitti:Kaupasta.
Nuo o 650 65 R38. Meillo samat 8550, ja edes o 540 65 R28.BluePower kirjoitti:VeeVee, minkä kokoset takamolot 6400?
Pitäs meirän saahaa uuret renkaat 6400.
Misukat on paremmat tiellä, matalempi ripa kun koodyeärissä. Ja ei kulu niin paljoo.BluePower kirjoitti:6400 on R34 alla, eli saattas olla uuet ja isommat kumet paikallaan.![]()
Vielä tuommoset vanhat nokialaiset, aivan surkiat renkaat.. En suosittele.
Michelinit on torettu toimiviksi. Goodyearit kulluu Misukoita nopeampii, niin edessä, ku takana.
Teessä vakio renkaat.Ukkomezzo kirjoitti:Veeveellä kaikissa koneissa hemmetin isot kumit ja löytyy vaikka minkä laista lamppua osottaamaa naapurin mummon tekareita ja nyt näkee pellosta madotkii... Mut eiks ois kannattannu säästää noi rahat mitkä on menny noiden "tuunaamisee" nii oisitta saanu vähä paremman kylvökoneen?
Vois olla aika villin näköönen.valtravalmet kirjoitti:Laskettii että 650/65R42 mahtus ku sama pala kopin alle ja portaita vähä etuviistoo.
Niitä riittäs puolet tuosta määrästävaltravalmet kirjoitti:...eriasia jos 200 senoneita laittas nui.
Nii o, ja virran kulutus...Motokuski kirjoitti:Niitä riittäs puolet tuosta määrästävaltravalmet kirjoitti:...eriasia jos 200 senoneita laittas nui.Toki edullisempaa silti tuollalailla varmaankin.
Onha se mukavaa nähä sivullekki.Ännä kirjoitti:Minkä vitun takia etes pitää lyyä raktorit täytee jotaki letivaloja?? Johki vanhempaa ymmärtää ku ei niillä vanhoilla polttimolyhdyillä näje oikee pellolla pimiäs, mutta uusin koneisiin joka vitun paikkaan mihkä vaan saa kiinni nii valoja?? Meillä on molemmis ännäläisis vakiolyhyt ja aiva hyvin näkee mistä on menty ym. vaikka säkkipimiäs lakialla äjestää 7m äkeella..
Vyötärövalot..valtravalmet kirjoitti:Onha se mukavaa nähä sivullekki.Ännä kirjoitti:Minkä vitun takia etes pitää lyyä raktorit täytee jotaki letivaloja?? Johki vanhempaa ymmärtää ku ei niillä vanhoilla polttimolyhdyillä näje oikee pellolla pimiäs, mutta uusin koneisiin joka vitun paikkaan mihkä vaan saa kiinni nii valoja?? Meillä on molemmis ännäläisis vakiolyhyt ja aiva hyvin näkee mistä on menty ym. vaikka säkkipimiäs lakialla äjestää 7m äkeella..
Pistäkää joka helvetin lamppuun Xenonin muutos-sarja niin ei tarvi valitella.valtravalmet kirjoitti:No ne näyttää ek koneissa sopivasta kauhaa.Ja onha noita ny mukava laitella muutenki.
Ja noi H3 tummuu, ja ne palaa, noi ledit kestää yli 20000h nii eipähä tarvi rassata enää...
Valoja ei oo koskaa liikaa.
Kyllä meillä ainakin Valtrassa olis tarpeen olla sivulle työvalot kans, kun esim. yön hämärissä ruiskuttaa. Pitänee tehä sivulle työvalot.fordmies4610 kirjoitti:Minusta nuo Valmetit on rumia kun on täytyny tunkee alle liian isot renkaat.Eikä sivuille osoittavia työvaloja tarvi edes etukuormaajakoneessa.