Aika tyhmä nimi mutta kiteski
Lataan just peliä

(oli vanhalla koneella)
Joo eli avaan servun. Nimi sama kun ennen. Ja driftata saa. Mä ainakin drihtaanTraktori_Mies kirjoitti:Mun nimi on Mr_Slyder![]()
Aika tyhmä nimi mutta kiteski
Lataan just peliä
(oli vanhalla koneella)
Demo on..Simulation kirjoitti:onks tää ilmanen?
Tässä on lisä osia ''S1,S2'' Ne maksaa ja modeja saa ei koodeja ole.Claas_FANI kirjoitti:Siis miten saan lisää autoja????????? Ja onko koodeja??
Okei. Mistä niitä sais ja jos ostaa s2 niin pitääkö ostaa myös s1? Onko kukaan muuten tulossa pelaamaan?_Asd kirjoitti:Tässä on lisä osia ''S1,S2'' Ne maksaa ja modeja saa ei koodeja ole.Claas_FANI kirjoitti:Siis miten saan lisää autoja????????? Ja onko koodeja??
Ei tarvii ostaa S1... Mutta tuo S2 maksaa 30 eurooClaas_FANI kirjoitti:Okei. Mistä niitä sais ja jos ostaa s2 niin pitääkö ostaa myös s1? Onko kukaan muuten tulossa pelaamaan?_Asd kirjoitti:Tässä on lisä osia ''S1,S2'' Ne maksaa ja modeja saa ei koodeja ole.Claas_FANI kirjoitti:Siis miten saan lisää autoja????????? Ja onko koodeja??
Aupua!Traktori_Mies kirjoitti:Miks mulloa tulee tämmöne ku yritän mennä johki servuun?
"Palvelin ei vastaanottanut UPD-pakettia"
S1 Saa -> http://www.lfs.net/ <- Ostettua.. Taikka siten S2 samasta paikkaa.Traktori_Mies kirjoitti:Aupua!Traktori_Mies kirjoitti:Miks mulloa tulee tämmöne ku yritän mennä johki servuun?
"Palvelin ei vastaanottanut UPD-pakettia"
Ja miten S1:sen saa![]()
Tuolta saa modejahttp://lfsmods.com/
Siis jos osataa S1 - S2 ei pääse enää pelaa onlinee tälllee koska se on ihan eri versio .Traktori_Mies kirjoitti:Toimii![]()
Onko teillä S1 Kannattaako ostaa?? Ja sähän sanoit et sitä ei tartte ostaa
Eilenhän mmelkein kaikilla oli toi sama hom ma. Itellä ihmekyllä ei. Mutta onkos exe autoja missään kun noi rarrit ja zipit on vähän... kun en tie mihin kansioon.Traktori_Mies kirjoitti:Jaa... No mikäs on vikana tuossa mitä kysyin ylempänä ?!?!?! Ittellä on sen perus auton tilalla Opel Kadet![]()
Saiskohan sitä vaihdettuu minkä päälle nuo autot tulee
osattais vaan. Koita tehä uusi account tonne lfs paikkaan. JA PELAAKO KUKAAN?? Jos pelaa niin sanokaa nimi.
Ettekö nyt tajua MNK JA LFS ON SAMA ASIA!Traktori_Mies kirjoitti:Ei sinne voi tehä uutta ku on sama sähköpostija pitääkö se LFS sivulle tehä
Mä oon tehny MNK:n sivuille
Kyllä mä sen tiiän_Asd kirjoitti:Ettekö nyt tajua MNK JA LFS ON SAMA ASIA!Traktori_Mies kirjoitti:Ei sinne voi tehä uutta ku on sama sähköpostija pitääkö se LFS sivulle tehä
Mä oon tehny MNK:n sivuille
Jes!! tiensuuki pelaa. Joo teetkö sä? Jos teet niin ota se car park niminen siellä on paras driftaa. Tiensuu teki nimi on LS09 FOORUMI Ja salis munfoorumi. Mutta mulla sanoo: yhteyden otto kesti liian kauan.Traktori_Mies kirjoitti:Nyt toimii! Tehkääpä servu et päästää driftaa!