No, voidaan antaa olla, jätän rajaamatta ja jätän nää tietokonehommat teille.

Suihkussa löylyä, okei.Tuppurainen kirjoitti:Suihkusta tulin, kivan raikas olo, ku heitti löylyä oikein urakalla
Kävin sillai "pikapesus", ja samal heitti pikasesti löylyä kiukkaaseenViki kirjoitti:Suihkussa löylyä, okei.Tuppurainen kirjoitti:Suihkusta tulin, kivan raikas olo, ku heitti löylyä oikein urakalla
Mulla.Verkku kirjoitti:Ite en osaa paint.netillä en osaa muutaku tekstuureja muuttaa. Olisko kellään hyvää helmiäisen ruskeen tekstuuria?
Siis jos kuvan kokoa tarkoitat niin 400 x 100 on raja.valtra a92 kirjoitti:Paljon allekirjoituksen koko on?
Soliko sulla se peettes? (Diabetes)jemex kirjoitti:Voi helvetin helvetti on nuo uuet käyttäjät kyllä nii urpoi. Lähettää mulle yksin kertasesti tälläsen viestin: "Anna mulle toi kusikärry kun se on valmis saatanan mulkku!" Poistin koko viestin heti.
Riista lintu tykkää tästä!jemex kirjoitti:Voi helvetin helvetti on nuo uuet käyttäjät kyllä nii urpoi. Lähettää mulle yksin kertasesti tälläsen viestin: "Anna mulle toi kusikärry kun se on valmis saatanan mulkku!" Poistin koko viestin heti.
Aavikkolintu ei.Ukkomezzo kirjoitti:Riista lintu tykkää tästä!jemex kirjoitti:Voi helvetin helvetti on nuo uuet käyttäjät kyllä nii urpoi. Lähettää mulle yksin kertasesti tälläsen viestin: "Anna mulle toi kusikärry kun se on valmis saatanan mulkku!" Poistin koko viestin heti.
Ei tieto. Ens viikol tulokset. Suvus ollu peettestä et et...Sub kirjoitti:Soliko sulla se peettes? (Diabetes)jemex kirjoitti:Voi helvetin helvetti on nuo uuet käyttäjät kyllä nii urpoi. Lähettää mulle yksin kertasesti tälläsen viestin: "Anna mulle toi kusikärry kun se on valmis saatanan mulkku!" Poistin koko viestin heti.
Yksityisviestitkin voi ilmiantaa eli ilmoittaa meidän tietoisuuteen.jemex kirjoitti:Voi helvetin helvetti on nuo uuet käyttäjät kyllä nii urpoi. Lähettää mulle yksin kertasesti tälläsen viestin: "Anna mulle toi kusikärry kun se on valmis saatanan mulkku!" Poistin koko viestin heti.