Traktoreita/koneita
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: Traktoreita/koneita
Jossei oo isomahanen mies nii A:sarjan Valtra on ihan ketterä, jos kääntyvä penkki ja taka kaasu niinku tele sano. Mutta joku ännä taakseajolaitteella ja kunnon mettäkatolla sun muilla nii ois kyllä aika hyvä vehe jo sitte mettää.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Kellä on aikaa aina kääntyä sen penkin kans ja laittaa puut kyytiin ja siirtyä pari metriä ja taas kääntyä. 

Ota Valtra 6x00.valtramies69 kirjoitti:Kellä on aikaa aina kääntyä sen penkin kans ja laittaa puut kyytiin ja siirtyä pari metriä ja taas kääntyä.

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Vaihteet on kyllä vituttavat ainakin omaan mieleen, mutta metässähä mennään suunilleen yhellä vaihteella.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- BluePower
- Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Ainua paska juttu näissä 6x00 lootissa on se vi*un aluekeppi. Suatana että sitä saa runkata niin vitusti että mennee nätisti silimään.
Sama homma on 6350. Mutta 6350 on vielä uutuuen jäykkä.

Sama homma on 6350. Mutta 6350 on vielä uutuuen jäykkä.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
Valmet 8400 vaihteet menee pirun huonosti silmään ja pikavaihteet on pirun isoilla väleillä.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Kainny siinä teijän, ko 16 vai oliko 18 tuhatta tuntia mittaris, raiskattu ja sillee.valtramies69 kirjoitti:Valmet 8400 vaihteet menee pirun huonosti silmään ja pikavaihteet on pirun isoilla väleillä.

- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Tämmönen Voorti itellä.

Viimeksi muokannut Neliveto, 20.05.2013 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
Ei kai se nyt pikavaihteisiin vaikuta.Valtra_mies kirjoitti:Kainny siinä teijän, ko 16 vai oliko 18 tuhatta tuntia mittaris, raiskattu ja sillee.valtramies69 kirjoitti:Valmet 8400 vaihteet menee pirun huonosti silmään ja pikavaihteet on pirun isoilla väleillä.

- BluePower
- Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
6400 pikavaihe nykäsee niin saatanasti ko vaihtaa. 6350:ssä se on sitte pehmiö ja sulava se vaihto.

- sutki
- Moderaattori
Kaveri kyllä sano että toi mettäohjaamo on semmonen että siellä istuu polvet suussa kun kääntään jakkaran taakse.Massey_man kirjoitti:390 fergu ja mettä ohjaamolla.massikamies kirjoitti:390 fergu mehtä ohjaamolla.valtramies69 kirjoitti:Mikäköhan traktori olisi paras metsä ajoon?
390 on paljon notkeempi kun 6300 ja painaa tuhatkiloa vähemmän, 6300:ssa vaan on tasanen lattia, siitä plussaa.valtramies69 kirjoitti:Ei toi massikka mettäs kuulemma ole hyvä. =D
Onko noi 6300 notkeita mettäs?
Ja ei se takakaasukaan välttämätön ole, meilläkii otettu 390:ssä se pois käytöstä.
Paljon paremmaksi sano niitten 3075 fergun hyttiä mettätöihin.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kielet: Suomea, vähä Englantia ja Ruotsia.
Aika komee Voorti mutta Miks tuossa takana on palarenkaat?Neliveto kirjoitti:Tämmönen Voorti itellä.
]
Viimeksi muokannut Antti97, 20.05.2013 19:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Ohtonen
Tuossa mettäohjaamossa oon miettiny ku meillä pitäsi olla 6300 nii mikä hiton kukkakeppi ja vaahtosammuttimen kokone pittää olla että sen penkin saapi käännettyä?!? Helepoin olla polovillaan penkillä, kun kääntää se nojatuoli siellä toisipäin. 

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Meillähän on tuo 604. Ni siin eioo mitää penkin kääntöjä. Ja hyvin ollaann pärjätty polviltaan käyttää kuormainta.Ohtonen kirjoitti:Tuossa mettäohjaamossa oon miettiny ku meillä pitäsi olla 6300 nii mikä hiton kukkakeppi ja vaahtosammuttimen kokone pittää olla että sen penkin saapi käännettyä?!? Helepoin olla polovillaan penkillä, kun kääntää se nojatuoli siellä toisipäin.

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Edellinen omistaja ne siihen on laittanut. Itselle aivan sama mitkä renkaat kun traktori ei ole maatalouskäytössä. Mukavathan noi on tieajossa ja on muuten vielä vakiokokoa isommatkin 18.4x34 NokiatAntti97 kirjoitti:Aika komee Voorti mutta Miks tuossa takana on palarenkaat?

- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ite oon istunu tuos sun 5610s, jos se on ollu Kitinojalla Savuses.Neliveto kirjoitti:Edellinen omistaja ne siihen on laittanut. Itselle aivan sama mitkä renkaat kun traktori ei ole maatalouskäytössä. Mukavathan noi on tieajossa ja on muuten vielä vakiokokoa isommatkin 18.4x34 NokiatAntti97 kirjoitti:Aika komee Voorti mutta Miks tuossa takana on palarenkaat?

Jos ei oo, niin unoha mutta on sitte tismalleen saman näköne kone.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suomea, vähä Englantia ja Ruotsia.
Tie ajussa on todella hyvät mutta jos mehtään meinaa kurvailla nii sitte on melkeenpä ketjut laitettava ja sitte nuo etuloksut poes.Neliveto kirjoitti:Edellinen omistaja ne siihen on laittanut. Itselle aivan sama mitkä renkaat kun traktori ei ole maatalouskäytössä. Mukavathan noi on tieajossa ja on muuten vielä vakiokokoa isommatkin 18.4x34 NokiatAntti97 kirjoitti:Aika komee Voorti mutta Miks tuossa takana on palarenkaat?
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Riippuu kans kuormaajan venttiiilipöydästä ja että millai se sielä hytis on. 800 mahtuuOhtonen kirjoitti:Tuossa mettäohjaamossa oon miettiny ku meillä pitäsi olla 6300 nii mikä hiton kukkakeppi ja vaahtosammuttimen kokone pittää olla että sen penkin saapi käännettyä?!? Helepoin olla polovillaan penkillä, kun kääntää se nojatuoli siellä toisipäin.
Kyllä penkin kääntään, mutta ku on hakkisouvari niin vittumainen kuormata jos penkin kääntää.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Mikä souvari? 29H?Verkku kirjoitti:Riippuu kans kuormaajan venttiiilipöydästä ja että millai se sielä hytis on. 800 mahtuuOhtonen kirjoitti:Tuossa mettäohjaamossa oon miettiny ku meillä pitäsi olla 6300 nii mikä hiton kukkakeppi ja vaahtosammuttimen kokone pittää olla että sen penkin saapi käännettyä?!? Helepoin olla polovillaan penkillä, kun kääntää se nojatuoli siellä toisipäin.
Kyllä penkin kääntään, mutta ku on hakkisouvari niin vittumainen kuormata jos penkin kääntää.

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
- sutki
- Moderaattori
Palarenkailla ei pääse metsässä kunnolla kulkeen oli kesä tai talvi :kokemusta onAntti97 kirjoitti:Tie ajussa on todella hyvät mutta jos mehtään meinaa kurvailla nii sitte on melkeenpä ketjut laitettava ja sitte nuo etuloksut poes.Neliveto kirjoitti:Edellinen omistaja ne siihen on laittanut. Itselle aivan sama mitkä renkaat kun traktori ei ole maatalouskäytössä. Mukavathan noi on tieajossa ja on muuten vielä vakiokokoa isommatkin 18.4x34 NokiatAntti97 kirjoitti:Aika komee Voorti mutta Miks tuossa takana on palarenkaat?

Aika jäykkärunkosia tommoset nokialaiset on. Toi rengaskoko tuo 16.9x34 verrattuna 1km/h lisää huippuja.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Ezmo
- Moderaattori
Pitkän jäähdyttelyn tulos. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
2400A.Jyri kirjoitti:Mikä souvari? 29H?Verkku kirjoitti:Riippuu kans kuormaajan venttiiilipöydästä ja että millai se sielä hytis on. 800 mahtuuOhtonen kirjoitti:Tuossa mettäohjaamossa oon miettiny ku meillä pitäsi olla 6300 nii mikä hiton kukkakeppi ja vaahtosammuttimen kokone pittää olla että sen penkin saapi käännettyä?!? Helepoin olla polovillaan penkillä, kun kääntää se nojatuoli siellä toisipäin.
- Ezmo
- Moderaattori
Oli ne, mutta tuossa jo vähän tippunu. Kovaa maata jos on, niin ei voi 15min paahtaa putkeen täysillä.Neliveto kirjoitti:Ei oo vielä punasella lämmöt Fiius

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .