Samoja ostoksia meillähi. Jyrrään pari kiekkoa, s piikkejä, jälkiharanpiikkejä...Peluri4 kirjoitti:Taitaapi karhin piikkejä ja jotaki muuta toukotyö kalustoon liittyvää rompetta.

Samoja ostoksia meillähi. Jyrrään pari kiekkoa, s piikkejä, jälkiharanpiikkejä...Peluri4 kirjoitti:Taitaapi karhin piikkejä ja jotaki muuta toukotyö kalustoon liittyvää rompetta.
Minkä merkkine?suomi mies kirjoitti:Yhistemä paalain.
Peluri4 kirjoitti:Minkä merkkine?suomi mies kirjoitti:Yhistemä paalain.
eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissaCase-kuski kirjoitti:Peluri4 kirjoitti:Minkä merkkine?suomi mies kirjoitti:Yhistemä paalain.
Eise kerro, kun kysyin jo yv:llä. Mut ei se oo ainakaan rone.
Onneks teillä on kaikista paras ja kallein, kaikilla herkuilla ja maksettu vielä kerrasta!! Kyllä kato rahaa löytyy!!valtrat130 kirjoitti:eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissaCase-kuski kirjoitti:Peluri4 kirjoitti: Minkä merkkine?
Eise kerro, kun kysyin jo yv:llä. Mut ei se oo ainakaan rone.
Meillä oli Claassi 255 viime vuoteen, eikä menny yhtään laakereita ku muistettiin rasvata joka päivä.valtrat130 kirjoitti: eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissa
Mutta miksi me vaihettais Mchale fusion johoki romuun?valtrat130 kirjoitti: Eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissa
meilläpä on se automaattirasvaus ja ei tarvii ku ennen rehuntekokautta täyttää nii riittää hyvin ja vielä ku on se akkuprässi nii ei mee käetkään rasvaan nii ei tarvii aina pyyhkii rasvauksen jälkeenAecel kirjoitti:Meillä oli Claassi 255 viime vuoteen, eikä menny yhtään laakereita ku muistettiin rasvata joka päivä.valtrat130 kirjoitti: eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissa
Oikeastaa siitä ei koko sen 7-vuoden meillä oloaikana siitä ei menny muuta ku telojen ketju poikki.
Muuten sillä ei tultu pellolta kertaakaan pois sen takia, että olis kone hajonnut.
Toiset vaan kerkee käyttään siihe rasvaukseen sen puolisen tuntia, toiset suururakoitsijat taas näemmä ei siihe pysty, ku täytyy olla
24/7 liikkeessä.
Tosi urakoittijoolla on paineilmaprässi.valtrat130 kirjoitti:meilläpä on se automaattirasvaus ja ei tarvii ku ennen rehuntekokautta täyttää nii riittää hyvin ja vielä ku on se akkuprässi nii ei mee käetkään rasvaan nii ei tarvii aina pyyhkii rasvauksen jälkeenAecel kirjoitti:Meillä oli Claassi 255 viime vuoteen, eikä menny yhtään laakereita ku muistettiin rasvata joka päivä.valtrat130 kirjoitti: eli joku elhon tai claasin halpa paska joka paskoo laakereita 5 tunnissa
Oikeastaa siitä ei koko sen 7-vuoden meillä oloaikana siitä ei menny muuta ku telojen ketju poikki.
Muuten sillä ei tultu pellolta kertaakaan pois sen takia, että olis kone hajonnut.
Toiset vaan kerkee käyttään siihe rasvaukseen sen puolisen tuntia, toiset suururakoitsijat taas näemmä ei siihe pysty, ku täytyy olla
24/7 liikkeessä.
Ihmekkään ku laakerit paskana. se patruuna kuuluu vaihtaa 300-400 paalin jälkeen, koska se tyhjene siinä ajassa. Laakereihin jää silti rasvaa, mutta jatkuva rasvaus ei toimi ja paska ei poistu laakereista.valtrat130 kirjoitti: meilläpä on se automaattirasvaus ja ei tarvii ku ennen rehuntekokautta täyttää nii riittää hyvin ja vielä ku on se akkuprässi nii ei mee käetkään rasvaan nii ei tarvii aina pyyhkii rasvauksen jälkeen
Samoin tulee itekki täytettyä. Ainakin tuolle Agronicille tuntuu se rasva kelpaavan, kun se joka kerta kun paalikammion avaa, ruuttaa sitä rasvaa rullien laakereihin.Peluri4 kirjoitti:Me ainaki täytetään se voitelu pönikkä aamusella ainako lähetää ajamaa, tai illalla valamiiksi, ni ei pääse loppumaa rasva.
On tos Agronicissaki rullien laakereille Lincolnin rasvari.Töötti_miäs kirjoitti:Onneksi meiän mäkkäriä ei tarvi kokoaja rasvailla, ku on keskusvoitelu joka hoitaa sen homman, mutta tosin täytyy muistaa lisätä aina sitä rasvaa voitelupönttöön.