Miksi ei mene minecraft servuun???
- wallu
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Wallu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Miksi ei mene minecraft servuun???
...
Viimeksi muokannut wallu, 01.10.2013 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Re: Miksi ei mene minecraft servuun???
servun tekijässä vika

-
Jos sinulla on semmoinen versio(jos tiedät mitä tarkoitan) minecraftistä, server.propetities tiedostosta muutat "online-mode=true"n "online-mode=false".wallu kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä bukkit servua, mutta kun yrittää mennä sinne niin tulee bad login.
Mistä voisi johtuaaa???
AUTTAKAA!!!
- wallu
Olen muuttanut, mutta sinne pitää vielläkin olla ostettu, että sinne pääsee.valtra man kirjoitti:Jos sinulla on semmoinen versio(jos tiedät mitä tarkoitan) minecraftistä, server.propetities tiedostosta muutat "online-mode=true"n "online-mode=false".wallu kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä bukkit servua, mutta kun yrittää mennä sinne niin tulee bad login.
Mistä voisi johtuaaa???
AUTTAKAA!!!

- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ootte aika uupeloita...wallu kirjoitti:Olen muuttanut, mutta sinne pitää vielläkin olla ostettu, että sinne pääsee.valtra man kirjoitti:Jos sinulla on semmoinen versio(jos tiedät mitä tarkoitan) minecraftistä, server.propetities tiedostosta muutat "online-mode=true"n "online-mode=false".wallu kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä bukkit servua, mutta kun yrittää mennä sinne niin tulee bad login.
Mistä voisi johtuaaa???
AUTTAKAA!!!
Sen käynnistystiedostoa pitää muokata ettei se pistä sitä automaattisesti falselle, niiku se nykyää tekee.

...
-
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Eikös se online-moden pitäis laittaa all? Mä ja mun kaveri ollaan laitettu aina silloo all, ku mulla ei ollu vielä ostettua versiota. Ku laitto ton all, nii kyllä toimi hamachilla.Farmari344 kirjoitti:Ootte aika uupeloita...wallu kirjoitti:Olen muuttanut, mutta sinne pitää vielläkin olla ostettu, että sinne pääsee.valtra man kirjoitti:Jos sinulla on semmoinen versio(jos tiedät mitä tarkoitan) minecraftistä, server.propetities tiedostosta muutat "online-mode=true"n "online-mode=false".
Sen käynnistystiedostoa pitää muokata ettei se pistä sitä automaattisesti falselle, niiku se nykyää tekee.
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- wallu
Kun laitan siihen online-modeen jotain niin se tulee automaattisesti true. Miksi niin käy?

-
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Et oo tallentanu notepadia...wallu kirjoitti:Kun laitan siihen online-modeen jotain niin se tulee automaattisesti true. Miksi niin käy?
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- wallu
Tallensin sen ja kun sen servu jutun pistää päälle niin se muuttuu online-mode trueksi

- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
USKO NYT JO ETTÄ KÄYNNISTYSTIEDOSTOA PITÄÄ MUOKATA!MrSuomi kirjoitti:Et oo tallentanu notepadia...wallu kirjoitti:Kun laitan siihen online-modeen jotain niin se tulee automaattisesti true. Miksi niin käy?

...
-
Mää mitää muuttanu ole sieltä itekkää.. Pelkän ramin laitoin 1gb aina tehes, server.propetities tiedostoon laitoin online-mode: falsen truen tilalle.
- NUFFI
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ainakin ennen sinne piti lisätä online moden alapuolelle
Verify-names=false
Verify-names=false
AMD FX8320 5Ghz . Asus crosshair V Formula-Z . Radeon HD r9 390. 16Gb Ram