Laatu auto....Killerhangar kirjoitti:Jagge ei saanu leimaa, no pajalle siitä ja ruosteet vittuu...
Löytykö ruoste reikä on muute vittumainen korjata niitä huomasin rimeran kans ku pohja oli ku kalastus verkkoKillerhangar kirjoitti:Jagge ei saanu leimaa, no pajalle siitä ja ruosteet vittuu...
Entäs eläin?Tuppurainen kirjoitti:Kebabkastikkeet repussa ja kirjoissa
Kävikkö kaivolan kebabis?jemex kirjoitti:Entäs eläin?Tuppurainen kirjoitti:Kebabkastikkeet repussa ja kirjoissa![]()
Meikäläine vissii sai jonku pikku tauin viime perjantain kebust ku lauantai jyräämäs olin ni nous 38 asteen kuume, helvetin kylmä ja oksensin ni jäi vähä jyräykset jyräämät. Ja nyt ei sit jyrätä millään helvetilläkään ku pelätää saet vaik viikkoon pitäs tulla taivalta tippaakaan.
Ei reikiä ainakaan näkyny ku mitä ite kurkkailin nosturilla.maatila kirjoitti:Löytykö ruoste reikä on muute vittumainen korjata niitä huomasin rimeran kans ku pohja oli ku kalastus verkkoKillerhangar kirjoitti:Jagge ei saanu leimaa, no pajalle siitä ja ruosteet vittuu...![]()
Tuttu tunne! Itellä on myös ollu Mäklätin tuotteita ko. asioissa.Tuppurainen kirjoitti:Kebabkastikkeet repussa ja kirjoissa
Tai asiakas tuo ransitin, ja sanoo " ei ookku pikku reikä, äkkiä vaan vähän hitsaat"sutki kirjoitti:Välillä aika loputon työmaa joissakin ruostevauriot kun yhen reijän saat paikattua niin jonkin ajan kuluttua ilmestyy toinen.
Ei oo poka vaikeeta, onks sulla tallennettu salis sun koneelle, et esim veli/sisko pääs? Tai joku kaveri on käyny sun käyttäjällä. Olihan joku mun veljenki haksiny joskus lähetteli kaikille tytöille että "i love you" ym muuta paskaaaleksi321 kirjoitti:Joku urpo tullu häxsää mun facebook tilini ja jakellut joillekin jotain linkkejä.
Körfez. En ois kyl yhtää ihmetelly jos ois kaivolan paikast tullu ku karva kädet raapii kaivolan kolli kissaa lautasel.tratorimies kirjoitti:Kävikkö kaivolan kebabis?jemex kirjoitti:Entäs eläin?Tuppurainen kirjoitti:Kebabkastikkeet repussa ja kirjoissa![]()
Meikäläine vissii sai jonku pikku tauin viime perjantain kebust ku lauantai jyräämäs olin ni nous 38 asteen kuume, helvetin kylmä ja oksensin ni jäi vähä jyräykset jyräämät. Ja nyt ei sit jyrätä millään helvetilläkään ku pelätää saet vaik viikkoon pitäs tulla taivalta tippaakaan.