Eipä meillä ainakaa oo vielä käyny nii sianliettee kans.leepu kirjoitti:Valtra 6550:pillä o siinä pälämyssä hydr tyhyjennys onha se iha kätevä, mutta sitte ku se liete menee jänkiks nii voimat loppuu.Ännä kirjoitti:Niin siis se pumppu toimii hydrauliikalla, yks letku lohkoon ja toinen paluuventtiiliin kiinni.TwiXi kirjoitti: Jaa siis pyörittää öljyyllä tyhjennystä?Vois ollä jännä tollanen.
Paras lietevaunu?
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Paras lietevaunu?

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- leepu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Teillä voi olla riskimpi moottori.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Sovitaan et livakka, vaikka meillä ei mitään lietekärriä ole, eikä niistä oo mittään kokemusta. 

Made by: Jespa
- tempo
Tempon suosikki on tempo 

Ännäläinen sen olla pitää!!!
Nokia N8
Valtra N92
youtube: http://www.youtube.com/user/M4GGiS?feature=guide
KKT: http://www.youtube.com/user/KarjalanKar ... d?filter=2
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tempo ilmanmuuta.
Ei toimi koskaan. 

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
- Korva
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja huonosti Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Korva
Teko.

i7 9700K|MSI Z390 Gaming Plus|Gigabyte Geforce RTX2070|16Gb DDR4|Corsair 650W|275Gb SSD+1TB HDD
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
-
No kaikki lietekärrithän on perseestä jos vertaa ajettaviin lieteenlevittimiin, mutta jos pitäs päättää niin.
1. Livakka
2. Agronik
3. Palmu
1. Livakka
2. Agronik
3. Palmu

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Omavalmisteinen 5m3! 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Meillä oli joskus 3:n talon porukassa 12 kuutionen vredo.Matias98 kirjoitti:No kaikki lietekärrithän on perseestä jos vertaa ajettaviin lieteenlevittimiin, mutta jos pitäs päättää niin.
1. Livakka
2. Agronik
3. Palmu

- Terzi
No omasta mielestä Joskin on paras. Meillä on ollu tempon 8mottinen,Livakan 14mottinen ja nyt tuo joskinin 16mottinen kiekkomulturilla.
Tuosta Temposta ei oo mulla pahemmin muistikuvaa,ku sillä ei oo ajettu piiitkään aikaan, ku imas ittesä kassaan joskus vuonna nakki ja muussi. Livakalla oon ite ajellu jonki verran, siinä ei pahemmin moitittavaa oo, paitsi yks perkele, teli, se ei kestäny yhtää kokoaja ratkeil. Hajalevitin oli siinä ihan paras. Sitte Joskinilla oon ite ajellu jonku verran, siinä on näitä herkkuja esim. aisajousitus, multuri siinä on helevetin hyvä, mut sen rasvaaminen on perseestä. Sitte tuo joskinin hajalevitin on ihan paska, kärri tyhjenee turhan hittaasti ja levittää turhan kappeelle. Opettelua tuossa joskinissa riittää, ku vipuja on kahessa rivissä
ja sitten pittää ajjaa aika tarkasti, ku multurilla ajjaa, että ei mee päällekkäin vaot tai ei jää liian kauas.
Tuosta Temposta ei oo mulla pahemmin muistikuvaa,ku sillä ei oo ajettu piiitkään aikaan, ku imas ittesä kassaan joskus vuonna nakki ja muussi. Livakalla oon ite ajellu jonki verran, siinä ei pahemmin moitittavaa oo, paitsi yks perkele, teli, se ei kestäny yhtää kokoaja ratkeil. Hajalevitin oli siinä ihan paras. Sitte Joskinilla oon ite ajellu jonku verran, siinä on näitä herkkuja esim. aisajousitus, multuri siinä on helevetin hyvä, mut sen rasvaaminen on perseestä. Sitte tuo joskinin hajalevitin on ihan paska, kärri tyhjenee turhan hittaasti ja levittää turhan kappeelle. Opettelua tuossa joskinissa riittää, ku vipuja on kahessa rivissä

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
Minä en parhaasta merkistä ala väittelee.
Mut matti on aivan paska ja palmukin tuntuu että seki varmaa levii vielä käsiin. 

Eikös nuo Jonkinin kärryt ollu paineilmasitettuja?ford 8210 kirjoitti:No omasta mielestä Joskin on paras. Meillä on ollu tempon 8mottinen,Livakan 14mottinen ja nyt tuo joskinin 16mottinen kiekkomulturilla.
Tuosta Temposta ei oo mulla pahemmin muistikuvaa,ku sillä ei oo ajettu piiitkään aikaan, ku imas ittesä kassaan joskus vuonna nakki ja muussi. Livakalla oon ite ajellu jonki verran, siinä ei pahemmin moitittavaa oo, paitsi yks perkele, teli, se ei kestäny yhtää kokoaja ratkeil. Hajalevitin oli siinä ihan paras. Sitte Joskinilla oon ite ajellu jonku verran, siinä on näitä herkkuja esim. aisajousitus, multuri siinä on helevetin hyvä, mut sen rasvaaminen on perseestä. Sitte tuo joskinin hajalevitin on ihan paska, kärri tyhjenee turhan hittaasti ja levittää turhan kappeelle. Opettelua tuossa joskinissa riittää, ku vipuja on kahessa rivissäja sitten pittää ajjaa aika tarkasti, ku multurilla ajjaa, että ei mee päällekkäin vaot tai ei jää liian kauas.
Painavia, saatanan painavia jos teilläki 16 kuutiooset on.

Milläs sitä vedetään?

- Ezmo
- Moderaattori
Palmua ja Paskervilleriä oon vaan kuljetellut. Nuista kahdesta epäilen, että oma 75 vuosimallin 6m3 Pakerviller on kestävempi, mitä Palmu.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Terzi
Jos tuolla "paineilmasitettuja"lla meinasit imupainevaunua ni kyllähän ne on.TwiXi kirjoitti:Eikös nuo Jonkinin kärryt ollu paineilmasitettuja?ford 8210 kirjoitti:No omasta mielestä Joskin on paras. Meillä on ollu tempon 8mottinen,Livakan 14mottinen ja nyt tuo joskinin 16mottinen kiekkomulturilla.
Tuosta Temposta ei oo mulla pahemmin muistikuvaa,ku sillä ei oo ajettu piiitkään aikaan, ku imas ittesä kassaan joskus vuonna nakki ja muussi. Livakalla oon ite ajellu jonki verran, siinä ei pahemmin moitittavaa oo, paitsi yks perkele, teli, se ei kestäny yhtää kokoaja ratkeil. Hajalevitin oli siinä ihan paras. Sitte Joskinilla oon ite ajellu jonku verran, siinä on näitä herkkuja esim. aisajousitus, multuri siinä on helevetin hyvä, mut sen rasvaaminen on perseestä. Sitte tuo joskinin hajalevitin on ihan paska, kärri tyhjenee turhan hittaasti ja levittää turhan kappeelle. Opettelua tuossa joskinissa riittää, ku vipuja on kahessa rivissäja sitten pittää ajjaa aika tarkasti, ku multurilla ajjaa, että ei mee päällekkäin vaot tai ei jää liian kauas.
Painavia, saatanan painavia jos teilläki 16 kuutiooset on.
Milläs sitä vedetään?
Tuolla kuva veturista ja kärristä: http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... play_media
Ja ei siitä paino lopu ainakaa

Tuon pienempätä raktoria ei kannata tuommosen kärrin etteen laittaa.
E: Ja oon minäkii sen yhesti upottanu, mutta oli vähä pehmee paikka.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Terzi
Kokkeile tuota linkkiä? Seittämäs kuva tuolta http://www.pottupellossa.fi/gallery/thu ... t=0&page=1
Ja ei lähteny tyhjentämättä, melkei täys vaunu paskaa ja kahella rattorilla nyhettiin, mut ei lähteny. Veli upotti sen ainakkii kolmesti viime kesänä
Ja ei lähteny tyhjentämättä, melkei täys vaunu paskaa ja kahella rattorilla nyhettiin, mut ei lähteny. Veli upotti sen ainakkii kolmesti viime kesänä

Suomi24 teksti
- Kruisaaja
ford 8210 kirjoitti:Kokkeile tuota linkkiä? Seittämäs kuva tuolta http://www.pottupellossa.fi/gallery/thu ... t=0&page=1
Mulla näyttää MX Caseista kuvia, kun avaan tuon linkin.

Intel ei vään!
Minul näkyy nyt vissihin se veturi.Case-kuski kirjoitti:ford 8210 kirjoitti:Kokkeile tuota linkkiä? Seittämäs kuva tuolta http://www.pottupellossa.fi/gallery/thu ... t=0&page=1
Mulla näyttää MX Caseista kuvia, kun avaan tuon linkin.Mut samakaite tuossa nyt kuitenki se oikee kuva:

On kyll riskit vehkehet

- Terzi
Kyllä siitä tehhoo löytyy, mutta ei liikaa tuolle vaunulle 
Tuossa vielä parinpäivän takane kuva.

.........,,,,...........↑
Vielä viimekesäset multurin jälet näkkyy

Tuossa vielä parinpäivän takane kuva.

.........,,,,...........↑
Vielä viimekesäset multurin jälet näkkyy

Suomi24 teksti
-
Kyllähän se on Tempo! painaa tyhjänäkin jo kun tauti
Mutta on siinä sitte se hyvä puoli ettei se mätäne puhki nii nopeesti kun nää muut peltiseinämäiset vaunut 

- leepu
Kaippa nuo joskinit iha hyviä on ku kaks 14m3 vaunua 2km säteellä 6m multurilla ja suppilo kärsällä. 

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.