No voishan tota opetella enemmän. Onhan tota 6 vuotiaasta opeteltu.jyri kirjoitti:Komee video! Sähän osaat käyttää nosturia tosi hyvin!

No voishan tota opetella enemmän. Onhan tota 6 vuotiaasta opeteltu.jyri kirjoitti:Komee video! Sähän osaat käyttää nosturia tosi hyvin!
Kyl sää paremmin veivaat tuota, kun minä. Meillä on vaan tuo kuusvipu systeemi, että se o vähän haastavampi, mutta jos osaa nii ei oo. Tuos näytti oleva vissii neeekeripääohjaus, jos oikeen näki lasista heijastettuna?valmet69 kirjoitti:No voishan tota opetella enemmän. Onhan tota 6 vuotiaasta opeteltu.jyri kirjoitti:Komee video! Sähän osaat käyttää nosturia tosi hyvin!![]()
Mistä näitä kusettajia vaan tulee???FIN_FARM_BOY kirjoitti:http://youtu.be/8N9te8eejRk Täss joku vanha video jonka tein iha vaa mainostukseksi.
Ööö... joo sori mun kaveri täss vaa vittuilukseen pisti tän, Siis ihan oikeasti minä en asu tällä kyseisellä tilalla mutta samalla paikkakunnalla.-Tukkijätkä kirjoitti:Mistä näitä kusettajia vaan tulee???FIN_FARM_BOY kirjoitti:http://youtu.be/8N9te8eejRk Täss joku vanha video jonka tein iha vaa mainostukseksi.
60 ha. Tää pelto missä ajan on suurin (8 ha.)Galaxeri kirjoitti:Valmet69, paljos teillä on peltoa ?
valmet69 kirjoitti:Uutta pukkaa koko ajan tässä olis taas..
Meilläkin 12m3 livakka, mutta onneksi vetokalusto kuitenki uudempaa, T151.lassukka kirjoitti:Toisten kouluissa on hyvät koneet t:12m3 tempo joka on liki aina paskana ja 390 massikka
No kai sinne yhtälailla pelkkä kusi menee ku lietekki?lassukka kirjoitti:Eikös livakka tee vain lietevaunuja? Meillä on kuivalanta(tosin niin märkää että imuvaunulla menis) ja kusivaununa vepin joku...eli tempon kuivapaska vaunu.
Tekee se myös multaimia niihin, sekä lietepumppuja.lassukka kirjoitti:Eikös livakka tee vain lietevaunuja? Meillä on kuivalanta(tosin niin märkää että imuvaunulla menis) ja kusivaununa vepin joku...eli tempon kuivapaska vaunu.
Ja täyttöpöytiä.Aecel kirjoitti:Tekee se myös multaimia niihin, sekä lietepumppuja.lassukka kirjoitti:Eikös livakka tee vain lietevaunuja? Meillä on kuivalanta(tosin niin märkää että imuvaunulla menis) ja kusivaununa vepin joku...eli tempon kuivapaska vaunu.