Hienoja modeja tulossa

Tepalla varsinki hieno tuo 6000.

Jaaa puihin meni...matias kirjoitti:Ari: 512x512 on maksimi koko FS13...

Jaa mikäs estää laittamasta isommaksi? Kyl se voi olla vaikka sen 2048*2048, tosin kokeillut en ole aiheuttaako logiin virheitä. Kyllä ainakin tuossa yhdessä objectissa omassa mapissani on tekstuuri kokoa 512*1024 ja se jopa näkyy pelissäkin ihan oikein. Vaikka onkin tehty ketsupilla ja alun alkaen FS11:sta.matias kirjoitti:Ari: 512x512 on maksimi koko FS13...
 Toivottavasti ei tulisi yhtä raskas kuin nykyinen Taivassalo...
 Toivottavasti ei tulisi yhtä raskas kuin nykyinen Taivassalo... 
Kiitos ja katsotaan.. ei ollut edes raskas...A93Hitekki kirjoitti:Komea mappi Matias!Toivottavasti ei tulisi yhtä raskas kuin nykyinen Taivassalo...
 Kevyin mappi minkä olin tehny...
 Kevyin mappi minkä olin tehny...   Ja Ari, olin vain kuullut ja minulle oli sanottu että tuo on maksimi koko et voi vaikuttaa muuten kaikkiin texturien ym vääntymiseen tai jotain, mut asia loppuun käsitelty mun osalta...
 Ja Ari, olin vain kuullut ja minulle oli sanottu että tuo on maksimi koko et voi vaikuttaa muuten kaikkiin texturien ym vääntymiseen tai jotain, mut asia loppuun käsitelty mun osalta...

Nii....Case-kuski kirjoitti:Gommeet.

Kiitos kommenteista kaikille, ja joo se on ainoo mistä sitä korkeutta en saanu säädettyy kunnolla.tuketzu kirjoitti:Muuten kommeet vaan takatuupparis on eturenkaat ilmas.

Onkohan jo huomenna pelissä?
 Onkohan jo huomenna pelissä?  ))
))
VArmaan jo tänä iltana.A93Hitekki kirjoitti:Komia Valmetin alku Ännällä!Onkohan jo huomenna pelissä?
))