680 kilometriä ja risteyksissä tekee jo tiukkaa... joutuu vastaantulijoiden kaistaa käyttämään.Verkku kirjoitti:Onko pitkäki keikka?
Isän konees on windows 8 , mitä nyt oon täs vajaan parin viikon aikana (uus kone) kokeellu vähän , niin sanon että on aivan helvetin helppo käyttää . Vähä totuttelua se vaatii , mutta sitte ku on tottunu siihe nii kyllä sitä käyttää enemmä ku mielellää .Pendis kirjoitti:Tuli laitetttua windows 8
Tätä ny tässä opetella käyttää.
Mitä sä siellä ite olin Vermossa raveissa siskon hoitama hevonen oli viides...Hannu112 kirjoitti:Se on valitettavasti mentävä helsinkiin.
Hän kävi siellä Model Expo - messuilla.suomi mies kirjoitti:Mitä sä siellä ite olin Vermossa raveissa siskon hoitama hevonen oli viides...Hannu112 kirjoitti:Se on valitettavasti mentävä helsinkiin.
Juu kyllä tuli käytyä siellä.Hopea00 kirjoitti:Hän kävi siellä Model Expo - messuilla.suomi mies kirjoitti:Mitä sä siellä ite olin Vermossa raveissa siskon hoitama hevonen oli viides...Hannu112 kirjoitti:Se on valitettavasti mentävä helsinkiin.
No tää on aika helppojo käyttää, ku muutaman tunnin käytin tätä.Jeppe kirjoitti:Isän konees on windows 8 , mitä nyt oon täs vajaan parin viikon aikana (uus kone) kokeellu vähän , niin sanon että on aivan helvetin helppo käyttää . Vähä totuttelua se vaatii , mutta sitte ku on tottunu siihe nii kyllä sitä käyttää enemmä ku mielellää .Pendis kirjoitti:Tuli laitetttua windows 8
Tätä ny tässä opetella käyttää.
Vois tästä suunnistaa sänkyä kohore .. Kello kummiski jo melkee viis . En oo vähää aikaa valvonu näi myähälle .
Tuoss. http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 98&t=12820Pelaruzi kirjoitti:Mistäs sen modin saikaa jolla pysty käsin nakkelees kanttipaalei kärrii?