No mä tein satakertaa paremman ja ku meillä on 4tonninen!!!Azceli kirjoitti:Tee 5000 ku 4000 on jo.
Oisit ottanna tekstuurit simeikäpoeka kirjoitti:No mä tein satakertaa paremman ja ku meillä on 4tonninen!!!Azceli kirjoitti:Tee 5000 ku 4000 on jo.
Onhan nuita samanlaisia valmettejakin aika paljonAzceli kirjoitti:Tee 5000 ku 4000 on jo.
Nii mut meinasin vaan ku 5000:nsta ei vissiinkään oo..TheJussi kirjoitti:Onhan nuita samanlaisia valmettejakin aika paljonAzceli kirjoitti:Tee 5000 ku 4000 on jo.
Joo kylmää sen saan ajaa.. mut ei se oikeen toimi.sokomi5 kirjoitti:Hienoja kuvia.
Voisko joku joka osaa käyttää sitä uusinta autopilottia niin tehä ohjeen siitä kun ite en osaa käyttää sitä
Jaa kun mulla se rupee ajaa ympyräämattimies kirjoitti:Joo kylmää sen saan ajaa.. mut ei se oikeen toimi.sokomi5 kirjoitti:Hienoja kuvia.
Voisko joku joka osaa käyttää sitä uusinta autopilottia niin tehä ohjeen siitä kun ite en osaa käyttää sitä
Minun tekemät kärrit nuo on..Valtra6550 kirjoitti:No laitas sitte pliis toi kärri jakoon!Pitää päästä ajamaan hiekkaa..
En muokannu vaan_Asd kirjoitti:Etkai ite oo tehny tota kurottajaa??