Kyllä se on iha hyvä. Sitä ennen piti muistaakseni tutkia marder II?KuusNeliä kirjoitti:Onkos tuo Hetzeri kovaki vehje? Itteä himottais se. Mutta mitä vaunuja pitää tutkii et saa hetzeri?

Kyllä se on iha hyvä. Sitä ennen piti muistaakseni tutkia marder II?KuusNeliä kirjoitti:Onkos tuo Hetzeri kovaki vehje? Itteä himottais se. Mutta mitä vaunuja pitää tutkii et saa hetzeri?
Hetzer on yks parhaimmista millä oon pelannu.jyri kirjoitti:Kyllä se on iha hyvä. Sitä ennen piti muistaakseni tutkia marder II?KuusNeliä kirjoitti:Onkos tuo Hetzeri kovaki vehje? Itteä himottais se. Mutta mitä vaunuja pitää tutkii et saa hetzeri?
Ja Marder II, koska sain 6 tappoa äsken. :--DFarmari344 kirjoitti:Hetzer on yks parhaimmista millä oon pelannu.jyri kirjoitti:Kyllä se on iha hyvä. Sitä ennen piti muistaakseni tutkia marder II?KuusNeliä kirjoitti:Onkos tuo Hetzeri kovaki vehje? Itteä himottais se. Mutta mitä vaunuja pitää tutkii et saa hetzeri?
Sama täällä. Mut onhan tuo KV-1 kova tankki myös.Farmari344 kirjoitti:Hetzer on yks parhaimmista millä oon pelannu.
Siks koska WoTin Europe serverit on kaatunu, ei ees nettisivut toimi.Auramies kirjoitti:Miks ei launcherii tuu pelaa? Itellä nyt KV-1S moottoria lukuunottamatta täysin upittu.
Niinpä. Joo tiger tutkittu ja ostettu.MrSuomi kirjoitti:Nyt olis 8.5 versio julkaistu.Vois hankkia ekana Leopard I tankin, vai mikä olikaa.
WoTissa on vaan yksi huono asia, pitää odottaa niin helvetin kauan, jos asentaa peliä tai on joku päivitys..
Kyllä nyt pääsee. Varmaan oli serverit kaatunu.valtra man kirjoitti:Serverit kaatunu? En pääse pelihin.
Ilmanen peli pitäs ostaa? Ei tarvihe ellei halua hankkia kultaa, jolla saa muunnettua vapaata kokemusta ja lisää krediittejä. Ja krediittejä saa taisteluisa, samaten kokemusta.wallu kirjoitti:Pitääkö tää peli ostaa, että kauppa toimii?
Ollu jo aika kauan tuo juttu.FoorttiMies_ kirjoitti:Kannattaa vaihtaa salasana saa 300 kultaa.