Sä oot muutenki nii avutoo.XarioN kirjoitti:Mä en ees osannu asentaa siihe modeja.Ännä kirjoitti:'08 ja laivan rääkätys, eikä tullu "start" -nappia ollenkaa, jos asensi modin väärin.

Sä oot muutenki nii avutoo.XarioN kirjoitti:Mä en ees osannu asentaa siihe modeja.Ännä kirjoitti:'08 ja laivan rääkätys, eikä tullu "start" -nappia ollenkaa, jos asensi modin väärin.
Ei mahu ransiittiikaa jos ei oo se korkee versio.Killerhangar kirjoitti:Joo ja just for info: Oon liian pitkä tommosii koppeihi. Onneks Transittii mahtuueeppinen kirjoitti:Tai sit sää vaa oon niin isokokone...Tommoset vajaamittaset voi sitte ajella VAGinoillaa muna pystyssä ku eivät muute pillua saa.
Eise auton korkeus siihen ohjaamon katon korkeutee vaikuta.valtravalmet kirjoitti:Ei mahu ransiittiikaa jos ei oo se korkee versio.Killerhangar kirjoitti:Joo ja just for info: Oon liian pitkä tommosii koppeihi. Onneks Transittii mahtuueeppinen kirjoitti:Tai sit sää vaa oon niin isokokone...Tommoset vajaamittaset voi sitte ajella VAGinoillaa muna pystyssä ku eivät muute pillua saa.
Itellä oli 09 sellanen juttu ku ostin sieltä kaupasta jotain niin ei tienny mihin ne koneet tulee.MrJalli kirjoitti:Ite en koskaan edes nollakasia ostanu, nollaysissä hankin jostain rahat sihen pelin isoinpaan Fenttiin, oli vitun tylsää ku sillä keltasella Lizardilla pui semmosen helvetinmoisen pellon.Ja ku en tienny että sillä yhellä napilla pystyy menemään suoraan koneesta koneesee, ni piti aina kävellä sinne kaupalle, enkä tienny eres että pystyykö siinnä juoksemaan.
itehän 09 piirsin kartan irl että missä vitus se kauppa oli, kunnes mappi vaihtu ja taas joutu ettiä...fove kirjoitti:Itellä oli 09 sellanen juttu ku ostin sieltä kaupasta jotain niin ei tienny mihin ne koneet tulee.MrJalli kirjoitti:Ite en koskaan edes nollakasia ostanu, nollaysissä hankin jostain rahat sihen pelin isoinpaan Fenttiin, oli vitun tylsää ku sillä keltasella Lizardilla pui semmosen helvetinmoisen pellon.Ja ku en tienny että sillä yhellä napilla pystyy menemään suoraan koneesta koneesee, ni piti aina kävellä sinne kaupalle, enkä tienny eres että pystyykö siinnä juoksemaan.
Sitte myöhemmin löysin sen paikan.
Paskat.leepu kirjoitti:Kohta se alakaa.
Kokeile hiacea niin tiedät mikä on pieni ohjaamoinen paku ja alkaa portterikin tuntua isommalta.Killerhangar kirjoitti:Joo ja just for info: Oon liian pitkä tommosii koppeihi. Onneks Transittii mahtuueeppinen kirjoitti:Tai sit sää vaa oon niin isokokone...Tommoset vajaamittaset voi sitte ajella VAGinoillaa muna pystyssä ku eivät muute pillua saa.