Osaattekos keulia ittelä enkka vaan 100-150m En muista oikee mut mitäpä se

Mulla on kanssa Scottin pyörä. Vuodessa tulee ajettua 1000-1500 km. Mutta jostain syystä nyt on pyöräily on mulla jäänyt vähemmälle kun on traktori- ja mopokorttiTimzze kirjoitti:Scottin pyörä löytyy![]()
Varmaan itelläki jää pyöräily kö saapii 28.3 kortinMotokuski kirjoitti:Mulla on kanssa Scottin pyörä. Vuodessa tulee ajettua 1000-1500 km. Mutta jostain syystä nyt on pyöräily on mulla jäänyt vähemmälle kun on traktori- ja mopokorttiTimzze kirjoitti:Scottin pyörä löytyy![]()
sama täälläropsutv kirjoitti:Mulla on yoker helkama.Keulimis enkka on 100m.
mullaki on yoker on kestäny muuten mut viime kesänä poljin ylämäkee 7vaihe päällä kuulu ruts ja vaihteet paskaksLate kirjoitti:sama täälläropsutv kirjoitti:Mulla on yoker helkama.Keulimis enkka on 100m.:D
No Biltema on sitä ja poista tuo ''kirosana taas tuolta välistä pois niin hyvä o''nassi123 kirjoitti:mullaki on yoker on kestäny muuten mut viime kesänä poljin ylämäkee 7vaihe päällä kuulu ruts ja vaihteet paskaksLate kirjoitti:sama täälläropsutv kirjoitti:Mulla on yoker helkama.Keulimis enkka on 100m.:D
![]()
Se on hieno!.. mun kaverilta löytyy sellanen Dirtti pyöräqwerty_ kirjoitti:Multa löytyy tommone Insera Reno