Taitaa tulla KESÄ!fiat kirjoitti:Aurinko paistaa.Mixeri kirjoitti:Vettä sataa..

Taitaa tulla KESÄ!fiat kirjoitti:Aurinko paistaa.Mixeri kirjoitti:Vettä sataa..
Mulle varoituksen anto Masa, mutta en tiedä, kyll' tuo ny kaikkia vaivaa... Ei ole nääs mieluisaa katseltavaa....Ohtonen kirjoitti:Kukas mode se järkytty meatspinnistä? Olipa mukavat lomat, mutta oisivat voinu pitemmäthi olla.
Osanottoni.arska fs11 kirjoitti:Oma kisuli tekee kuolemaa tänää. Huomenna atulee eno ampumaa sen ku on nii huonos kunnos.
Minun myös.valamettipekka kirjoitti:Osanottoni.arska fs11 kirjoitti:Oma kisuli tekee kuolemaa tänää. Huomenna atulee eno ampumaa sen ku on nii huonos kunnos.
Täälä molempia samaan aikaan.fiat kirjoitti:Aurinko paistaa.Mixeri kirjoitti:Vettä sataa..
Osanottoni oli meidän koirallaki eile lähtö lähellä ku juos melkein rekan alle 2 Kissaa jääny jo.Diesel Power kirjoitti:Minun myös.valamettipekka kirjoitti:Osanottoni.arska fs11 kirjoitti:Oma kisuli tekee kuolemaa tänää. Huomenna atulee eno ampumaa sen ku on nii huonos kunnos.
Kaks kolli kissaa jääny meillä auton alle..
Näin justiinsa.Diesel Power kirjoitti:Vois tommosia ostaa/teetättää Valtraan:
Samaa mieltä, mutta tokihan Dextassakin on jotku Hyvää Matkaa laput, mutta eipähän ole meijäm teippaamia.Ännä kirjoitti:Kuinka vitun lapsellinen pitää olla, että ylipäätänsä laittelee tuommosia pissapoikia koneesee?
Jeba ja mitä järkee tapella nuitten trakujen kanssa että mikä on paras? Ylleesä aina kaikki sanoo että se joka on omassa pihassa on paras.Ännä kirjoitti:Kuinka vitun lapsellinen pitää olla, että ylipäätänsä laittelee tuommosia pissapoikia koneesee?
Eihä se ny järkeen käy et naapurilla ois parempi kone.Onskuli11 kirjoitti:Jeba ja mitä järkee tapella nuitten trakujen kanssa että mikä on paras? Ylleesä aina kaikki sanoo että se joka on omassa pihassa on paras.Ännä kirjoitti:Kuinka vitun lapsellinen pitää olla, että ylipäätänsä laittelee tuommosia pissapoikia koneesee?