On jo kaks kertaa linkannu!Erkka kirjoitti:osta toi!! Paree näyttis ja tossa on ssd ja käyttöjärjestelmä!
http://cdon.fi/kotielektroniikka/thor_j ... 8-21605251
Tietokoneet
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Tietokoneet

- Ezmo
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Osta se Thorrin kone.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Iskän kaa äsken puhuttiin ja ny olisin vähän niinku ostamas tota Systema storen konetta. 
Sillä kyllä pyörii Fs:ät ja sen käyttöjärjestelmänki saan halvalla, niin mikäs siinä sitte.

Sillä kyllä pyörii Fs:ät ja sen käyttöjärjestelmänki saan halvalla, niin mikäs siinä sitte.

- Detsi
- Kielet: Suomi, englanti ja "ruotsi"
- Multiplayer tunnuksesi?: Ei ole
Miksi systeman kone, kun on huonompi näyttis ja ei oo ssd ja saman hintanen käyttiksen kanssa kun thorrin kone?

Ventti
John Deere <3
-
No näyttishän tos ois parempi, siis tos thoris jne..mutta saisin tohon systeman koneeseen 20e käyttiksen..jimi555 kirjoitti:Miksi systeman kone, kun on huonompi näyttis ja ei oo ssd ja saman hintanen käyttiksen kanssa kun thorrin kone?
Mut voi vittu kumman ny sitte ostais, vai kysyiskö uutta tarjousta tolta tutulta josse kasais nvidia gtx 660 ja intel i5-3570K osil + muilla roinilla mulle koneen mutta vaa helvetin halval.

-
- Kunniakäyttäjä
Ja Thorrissa saat käyttikse ilmaseks.. Mikä on ongelma jumalauta?Valtra_mies kirjoitti:No näyttishän tos ois parempi, siis tos thoris jne..mutta saisin tohon systeman koneeseen 20e käyttiksen..jimi555 kirjoitti:Miksi systeman kone, kun on huonompi näyttis ja ei oo ssd ja saman hintanen käyttiksen kanssa kun thorrin kone?
-
Vittuako se sua liikuttaa onko joku ongelma ton kone hankinnan suhteen vai ei..XarioN kirjoitti:Ja Thorrissa saat käyttikse ilmaseks.. Mikä on ongelma jumalauta?Valtra_mies kirjoitti:No näyttishän tos ois parempi, siis tos thoris jne..mutta saisin tohon systeman koneeseen 20e käyttiksen..jimi555 kirjoitti:Miksi systeman kone, kun on huonompi näyttis ja ei oo ssd ja saman hintanen käyttiksen kanssa kun thorrin kone?
Eioo ihan helppoo ostaa mitään huippu konetta helvetin halvalla ku eiolla mitää ökyrikkaita niinko te..

-
- Kunniakäyttäjä
Noku tuo thorri on hyvä ja halpa, onko se niin hankalaa?Valtra_mies kirjoitti: Eioo ihan helppoo ostaa mitään huippu konetta helvetin halvalla ku eiolla mitää ökyrikkaita niinko te..

- leepu
Vissii ollu vähä vähemmä aurasta tänä talavena.XarioN kirjoitti:Noku tuo thorri on hyvä ja halpa, onko se niin hankalaa?Valtra_mies kirjoitti: Eioo ihan helppoo ostaa mitään huippu konetta helvetin halvalla ku eiolla mitää ökyrikkaita niinko te..
Viimekesänähä sillä oli rahaa ku se joka ainua yö lähti auraa ja samoilla silimillä kouluu, ta tietenki ilima korttia.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Iiro(fin)
Riittääkö tuo 550w kellotetulle phenom II x4 ja sitte kellotetulle gtx-660 ja sitte muut roinat päälle.
#Kiljupönttö
-
No hyvä! Ja sitte tossa mun allekirjotuksessa mainihten nuo tulevan koneen osat, että oiskos noissa mitää järkee?Erkka kirjoitti:Helposti!
#Kiljupönttö
-
No eioo tota thoria enää myynnis..VITTU.XarioN kirjoitti:Noku tuo thorri on hyvä ja halpa, onko se niin hankalaa?Valtra_mies kirjoitti: Eioo ihan helppoo ostaa mitään huippu konetta helvetin halvalla ku eiolla mitää ökyrikkaita niinko te..

Pitää alkaa katteleen toista..

-
Tee AMD konepaketti, samalla tavalla voi kellotella ja ei se 5 freimistä kiinni ole se sinu elämäs.Valtra_mies kirjoitti:No eioo tota thoria enää myynnis..VITTU.XarioN kirjoitti:Noku tuo thorri on hyvä ja halpa, onko se niin hankalaa?Valtra_mies kirjoitti: Eioo ihan helppoo ostaa mitään huippu konetta helvetin halvalla ku eiolla mitää ökyrikkaita niinko te..![]()
Pitää alkaa katteleen toista..
#Kiljupönttö
-
No mutta onks tossa Systema storen konees ny joku vika? http://www.systemastore.fi/product_info ... s_id=64574 .
Ku eikö toi oo aika hyvä kone halvalla?

- Ännä
- Moderaattori
Joo ja sitte jäläkeepäi vituttaa. Ite vaihoin aikoinaa Phenom II 1090T 4Ghz (tehokkaampi ku nykyset FXät) i5 2500khon ja ero oli järkyttävä.Iiro kirjoitti:Tee AMD konepaketti, samalla tavalla voi kellotella ja ei se 5 freimistä kiinni ole se sinu elämäs.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
Minä kokoon siulla AMD kone paketi!Valtra_mies kirjoitti:No mutta onks tossa Systema storen konees ny joku vika? http://www.systemastore.fi/product_info ... s_id=64574 .
E: Ännä minä en sitte ole mikää expertti, just remember that.
Viimeksi muokannut Iiro, 17.04.2013 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Kiljupönttö
-
Ei mitään amd:tä..Iiro kirjoitti:Minä kokoon siulla AMD kone paketi!Valtra_mies kirjoitti:No mutta onks tossa Systema storen konees ny joku vika? http://www.systemastore.fi/product_info ... s_id=64574 .

-
Jaa, että minkäs takia?Valtra_mies kirjoitti:Ei mitään amd:tä..Iiro kirjoitti:Minä kokoon siulla AMD kone paketi!Valtra_mies kirjoitti:No mutta onks tossa Systema storen konees ny joku vika? http://www.systemastore.fi/product_info ... s_id=64574 .
#Kiljupönttö
-
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Iiro kirjoitti:Jaa, että minkäs takia?Valtra_mies kirjoitti:Ei mitään amd:tä..Iiro kirjoitti: Minä kokoon siulla AMD kone paketi!
Ännä kirjoitti:Joo ja sitte jäläkeepäi vituttaa. Ite vaihoin aikoinaa Phenom II 1090T 4Ghz (tehokkaampi ku nykyset FXät) i5 2500khon ja ero oli järkyttävä.
Volvomies on erimies.