Tai
http://glanspower.fi/tuote/433
Mulla on kiinan mönkiä ja toimii vieläkin sillä on hypitty ja off roadia ajettu en osta mittää 1000e crossia kun kohta pittää ostaa tieliikenne kelponen.Mattimies_ kirjoitti:Samaa paskaa ne on, ihan sama kumman ostat, virheen teet kuitenkin. Tommoset ei todellakaan kestä mitään. Kaikki rungot ja vanteet vääntyilee heti ku pienestä hyppyristä hyppää ja vaikka alastulo oliskin hyvä, suosittelisin ostamaan jonku vanhemman piikkisen. Suitsa, Kawasaki, KTM, Yamaha jne jne.. Serkku osti toissakesänä jonkun kiinaromu mönkiän. ajanu varmaan 15h vitun rauhallista ajoa, nyt jo kaikki aurauskulmat päin vittua ja koko mönkiä kulkee ihan vinos, jarrupalat irtos, ketjut katkes ja sitä sun tätä... Kaikkien akselien booritkin on niin mössöä metallia että ittestään melkeen hajoo..
Onjo pv.arska fs11 kirjoitti:Osta PV nii pääset helpommalla.
Asiantuntioiden suositus
Samaa paskaa eri paketissa.konepoika kirjoitti:kyllä se bse vie samurain 100-0
Samaa mieltä.Valmet 755 kirjoitti:Kyllä nuo kiinalaiset on suht hyviä alottelu crosseja, jos tulee kovaan käyttöön niin sitten on eri asia.![]()
Itellä on Samurai 110cc ja ihan hyvä alottelu mopo ollut... Suht rauhalliseen ajoon nuo kinut sopii...
Mutta tosiaan jos oikeen runnot ja poljet, nii kunnollinen on parempi...
Meinasin ostaa 125cc.nemo kirjoitti:Minkä kokone mulla on pikkunen 70cc tai sopiva ja kyllä se ihan mukavasti kultee jotain 70menee!
Sit sulle olis hyvä Kawasaki 125 matiaksella ois myynnis.mikko kirjoitti:Meinasin ostaa 125cc.nemo kirjoitti:Minkä kokone mulla on pikkunen 70cc tai sopiva ja kyllä se ihan mukavasti kultee jotain 70menee!