Siinä olisi jokunen töherrys.VALTRABEST54 kirjoitti:Tekiskö joku?VALTRABEST54 kirjoitti:Voiko joku tehä mulle tost?

Koodi: Valitse kaikki
http://img35.imageshack.us/img35/9715/valtrabest54.jpg
Siinä olisi jokunen töherrys.VALTRABEST54 kirjoitti:Tekiskö joku?VALTRABEST54 kirjoitti:Voiko joku tehä mulle tost?
http://img35.imageshack.us/img35/9715/valtrabest54.jpg
Voin laittaa. Onko nyt parempi?Verkku kirjoitti:Tuo mun olis hyvä jos olis vaan toisenlainen fontti.
Voin tehdä.konepoika kirjoitti:The tuoppi voikko tehdä mulle jonkun nätin allarin? Ite saat valita.
http://img197.imageshack.us/img197/981/konepoika.jpg
Ja taas sä vaihdat. Ei herranjumala...konepoika kirjoitti:The tuoppi voikko tehdä mulle jonkun nätin allarin? Ite saat valita.
Ketä haittaa että vaihtaa viikottain allaria.Hopea00 kirjoitti:Ja taas sä vaihdat. Ei herranjumala...konepoika kirjoitti:The tuoppi voikko tehdä mulle jonkun nätin allarin? Ite saat valita.
Mulle tästä.TwiXi kirjoitti:Komia pohja jollekki.
Tätä minäki.Thetuoppi kirjoitti:Ketä haittaa että vaihtaa viikottain allaria.Hopea00 kirjoitti:Ja taas sä vaihdat. Ei herranjumala...konepoika kirjoitti:The tuoppi voikko tehdä mulle jonkun nätin allarin? Ite saat valita.
Nii, en vaa aina jaksa ruveta lataamaan niitä jostain virusivuilta. Käytän mieluummin omaa tietokantaa. Hyviä fontteja tulee hyvien ohjelmien mukana. Kuten minulla.MrSuomi kirjoitti:Säki voisit ruveta laittaan parempia fontteja?
E: Hopeaa tarkootan.
Joo on hyvii fonttei jossain PantissaHopea00 kirjoitti:Nii, en vaa aina jaksa ruveta lataamaan niitä jostain virusivuilta. Käytän mieluummin omaa tietokantaa. Hyviä fontteja tulee hyvien ohjelmien mukana. Kuten minulla.MrSuomi kirjoitti:Säki voisit ruveta laittaan parempia fontteja?
E: Hopeaa tarkootan.
Niin multaki, mutta kunhan on hyvä kuva ja, jos innostun edes tekemään allekirjoituksia.TwiXi kirjoitti:Multa saa ainaki tulla allareita kinumaan.
Multahan löytyy Gimp, Photoshop, PaintShopPro ja vaikka mitä muita.TwiXi kirjoitti:Joo on hyvii fonttei jossain PantissaHopea00 kirjoitti:Nii, en vaa aina jaksa ruveta lataamaan niitä jostain virusivuilta. Käytän mieluummin omaa tietokantaa. Hyviä fontteja tulee hyvien ohjelmien mukana. Kuten minulla.MrSuomi kirjoitti:Säki voisit ruveta laittaan parempia fontteja?
E: Hopeaa tarkootan.![]()
Multa saa ainaki tulla allareita kinumaan.
Virustorjunta on kyllä tuttu sana. Nytkin se tekee tarkistuksia.jemex kirjoitti:No juu. Hopia kirjottanu taas Raamatun. Eikä ne mistä meikä fonttisa tekee ja lataa nii oo viiruksii. Ja sana "virustorjunta" on sulle vissii vieras.
Suosittelen painamaan jokasta kuvaa missä lukee Arvaa ja voita IPhoneHopea00 kirjoitti: Virustorjunta on kyllä tuttu sana. Nytkin se tekee tarkistuksia.
Ja älkää tulko väittämään vastaan, kyllä minä tiedän.
Nyt tuli muute päivän naurut.TwiXi kirjoitti:Suosittelen painamaan jokasta kuvaa missä lukee Arvaa ja voita IPhoneHopea00 kirjoitti: Virustorjunta on kyllä tuttu sana. Nytkin se tekee tarkistuksia.
Sä oot varmaan käyny painelemassa, kun on kokemusta.TwiXi kirjoitti:Suosittelen painamaan jokasta kuvaa missä lukee Arvaa ja voita IPhoneHopea00 kirjoitti: Virustorjunta on kyllä tuttu sana. Nytkin se tekee tarkistuksia.