Seo vielä vaihees.Case-kuski kirjoitti:Hieno kärri.

Seo vielä vaihees.Case-kuski kirjoitti:Hieno kärri.
Tuo kuluis ediittien esittelyyn, nimittäi mitä tossa muka on sun tekemää, muutako inkame?jyri kirjoitti:Tommosta:
Varmaan kuuluis. Inkame joo.Farmari99 kirjoitti:Tuo kuluis ediittien esittelyyn, nimittäi mitä tossa muka on sun tekemää, muutako inkame?jyri kirjoitti:Tommosta:
Juu, eikun aatelin et kun jolla vähän lussumal yrittää peruuttaa ni saa painaa tallan pohjaan ja sit se on linkus.beni95 kirjoitti:Kyllä siinä voi veivata jos haluu en viälä ikinä ole kyllä tarvinnut:D
Oisko ollu I3D joku 31mb. Joku semmonen se oli.A93Hitekki kirjoitti:Benillä ja Hopealla nätti mappi tulos! Onko tuo nyt minkä kokoinen tällä hekellä?
Väärin meni taas nämä minun veikkaukset.. I3D onkin vain 15mb.Hopea00 kirjoitti:Ei ole. Enkä tiedä tuleeko. Riippuu Benin mielipiteestä. Mä en itse ainakaan pidä siitä, kun pitää temppuilla koneiden kanssa siellä pellonreunassa.
Oisko ollu I3D joku 31mb. Joku semmonen se oli.A93Hitekki kirjoitti:Benillä ja Hopealla nätti mappi tulos! Onko tuo nyt minkä kokoinen tällä hekellä?
Kyllä niitä on laitan varman viälä parit ennen kun tulee jakonn, on yritäny laitta niitä vähemmän V-maisin paikkoihin.Maankääntäjä kirjoitti:Missä pelto-ojat?