Yks korvaaminen,toinen liikaa merkintöjä ja kolmas ilkivallast.Jeppe kirjoitti:Tota .. Mistäs helvetistä sä kolme tuntia jälkkää oot saanu ?Hannu112 kirjoitti:Kolome tuntii jälkkää huomenna.

Yks korvaaminen,toinen liikaa merkintöjä ja kolmas ilkivallast.Jeppe kirjoitti:Tota .. Mistäs helvetistä sä kolme tuntia jälkkää oot saanu ?Hannu112 kirjoitti:Kolome tuntii jälkkää huomenna.
Ei oo kyl ollu mitää tietoo, että sulla sattuu just samanlainen avatar olemaan. Enkä muutenkaan ala käymään jokaista foorumilaista läpi, kun avataria valitsen.Auramies kirjoitti:Kun jollain manella on miulta otettu avatar...
Kyllä mä vaan pääsen Valtran verkkokauppaan..farmari97 kirjoitti:Netti on laginen paska..Eikä suostu päästää valtran kauppa sivustolle.. (Eilenkään vaikka netti toimi paremmin..)
Softaus on asiallista puuhaaAkseli(Fin) kirjoitti:P*sk* olo mullaki ja kohta pitäis lähtee polkee 5 km. ja sit 3 tuntii softausta.
![]() | Lataa tästä... |
Mistäs tuli jälkkä?Jeppe kirjoitti:Kiva ku eileen vasta viimesen tunnin alus ilmotettii että mulla on jälkkä. Olin sopinu tyttöystävän kans vaikka ja mitä, viikko sitte jo, nii joku saatanan huora lv tulee siihe urputtamaa että sulla on jälkkä tänään. Perkele!
Nno tota.. Osittain..Verkku kirjoitti:Ja seon tyttöystävän takia?![]()
Meinaa ne myöhästymiset.
Selityksiä, selityksiä. (Kaveri sano kerran et tärkeitä henkilökohtasia asioita, ei sil muuta ollu kun ei vaa huvittanu tulla tunnille) Välillä piti käyä vessassa ja kaapilla hakees kirjat, opettajan huoneella "asioilla", "piti ettiä reppua". Tälläsiä.Jeppe kirjoitti:5x Myöhästyminen , taas.