Äkkii ny mun nauha loppuu eiku ei lopukkaa

pitää ottaa vähän mittaa ja testata onko 32" sopiva, tuskin.Ezmo kirjoitti:Kaikki näytöt kannattaa olla samalla resolla.Tele kirjoitti:Piisaiskohan 32, ku vois saadaa ilmatteeks... toisaalta se resoluutio o joku huono(720p)
e. Varmaan kumminkin jos näyttöä kaipaa lisää on se 24" lisää.
*Hopea00 kirjoitti:leepu, minä olen palannut.
Tänk juu.Aecel kirjoitti:Sielät suotimista se häivytä reuna ja valittet "reunuksen" väriksi sen värin jonka haluut ja säädät sitä.MrSuomi kirjoitti:
E: Jos joku vois kertoa, että miten gimpillä pystyy tehä tuollaaset reunukset niinku tuos nykyyses allekirjotukses..?
Kukaan ei muista varmaan ku jatkunu iha helkkarin kaua mut oisko ollu kirjotus tyylist.henkka22 kirjoitti:Mistä tää riita muute alkokaa ? ;D
Mulle äitee sano. Olin kait turvalleni lentänyPelaruzi kirjoitti:Muistit kuitenki että kaajuit?
32" on liika pieni 21.5" näytöillekkin. Tässä äsken mittailin.Tele kirjoitti:pitää ottaa vähän mittaa ja testata onko 32" sopiva, tuskin.Ezmo kirjoitti:Kaikki näytöt kannattaa olla samalla resolla.Tele kirjoitti:Piisaiskohan 32, ku vois saadaa ilmatteeks... toisaalta se resoluutio o joku huono(720p)
e. Varmaan kumminkin jos näyttöä kaipaa lisää on se 24" lisää.
Ei niiden kuulukaan näkyä siellä.Töötti_miäs kirjoitti:Miten ne textuurit saa pysymään Sketchup modissa, kun sen importtaa Blenderiin?
Onko se modeli keskellä sielä skp:s? Ja jos ei oo mitään polkuja niin ootko käytänu skp:n värejä?Töötti_miäs kirjoitti:ja modelli ei näy giantsissa ja notepadissa ei näy mitään tekstuurinpolkuja. Pitääkö se ite laittaa vai?