Tossa aika halpa, tiedä sitte missä kunnossa on. Tosin Ilmajoelta ei sais ostaa, itte saanu aina paskan mopon, tai mönkijän, kun sieltä ostanu.

Enemmän niissä derbeis käyntiongelmia on ja muutenkin enemmän ongelmia... Ja kaiken lisäks useesti Derbi ja esim DT kuskit ei tiiä mitään tekniikasta.Mr_Simppa. kirjoitti: useimmiten aina käyntiongelmia
Nojaa, jos ajaa Derbilä tai DT:lä, niin ei sen pitäs siihen vaikuttaa, että tiiäkkö mitään tekniikasta.ferkuson kirjoitti:Enemmän niissä derbeis käyntiongelmia on ja muutenkin enemmän ongelmia... Ja kaiken lisäks useesti Derbi ja esim DT kuskit ei tiiä mitään tekniikasta.Mr_Simppa. kirjoitti: useimmiten aina käyntiongelmia
En tiedä kuin yhden derbin täältä jossa ollut ongelmia. Se on vanha "viritetty" väljä kameli, mutta mitä PV:seen tulee en ole nähnyt ainuttakaan hyvin toimivaa.ferkuson kirjoitti:Enemmän niissä derbeis käyntiongelmia on ja muutenkin enemmän ongelmia... Ja kaiken lisäks useesti Derbi ja esim DT kuskit ei tiiä mitään tekniikasta.Mr_Simppa. kirjoitti: useimmiten aina käyntiongelmia
Itelläkään ei oo ollu peevessä mitään vikaa vaikka miljoona ajettu.Aku kirjoitti:Kyllähän ne on varmaan parempia ajaa, mutta minun pevettissä ei ole koskaan mitään ongelmaa ollut. Taitaa viat riippua kuskista.
Et voi olla tosissas ?!san1 kirjoitti:Itelläkään ei oo ollu peevessä mitään vikaa vaikka miljoona ajettu.Aku kirjoitti:Kyllähän ne on varmaan parempia ajaa, mutta minun pevettissä ei ole koskaan mitään ongelmaa ollut. Taitaa viat riippua kuskista.
wiltzu kirjoitti:Pv:llä ajettu miljoona![]()
Samaa mieltä. En ossaa kyllä yhtää ajaa semmosella..Mr_Simppa. kirjoitti:En ymmärrä mitä ihmiset näkee jossain peeveessä ?! Ne on ihan hirveitä ajaa, lumessa ei mee yhtään, useimmiten aina käyntiongelmia. Näyttääkin ihan hirveelle. Mankit muuten sama mutta ne toimii varmemmin.
Ja tietenkin samalla männällä eikä yläkertaa ole ikinä aukastu ja öljyt halvimpia mitä on sekä kulkee 80cc läppiksellä 150ylämäkeen kovassa vastatuulessa?san1 kirjoitti:Itelläkään ei oo ollu peevessä mitään vikaa vaikka miljoona ajettu.Aku kirjoitti:Kyllähän ne on varmaan parempia ajaa, mutta minun pevettissä ei ole koskaan mitään ongelmaa ollut. Taitaa viat riippua kuskista.
Sama se on mitä öljyä käyttää.sutki kirjoitti:Ja tietenkin samalla männällä eikä yläkertaa ole ikinä aukastu ja öljyt halvimpia mitä on sekä kulkee 80cc läppiksellä 150ylämäkeen kovassa vastatuulessa?san1 kirjoitti:Itelläkään ei oo ollu peevessä mitään vikaa vaikka miljoona ajettu.Aku kirjoitti:Kyllähän ne on varmaan parempia ajaa, mutta minun pevettissä ei ole koskaan mitään ongelmaa ollut. Taitaa viat riippua kuskista.